Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان در حالی ششمین شورای اسلامی شهر بندرعباس از روز شنبه ۱۶ مردادماه کار خود را آغاز می کند که از هم اکنون بازار گمانه زنی و شاعیات پیرامون دو انتخاب مهم این پارلمان شهری از مدت ها پیش آغاز و در فاصله سه روز مانده تا مراسم تحلیف به اوج خود رسیده است.

 فاطمه جراره، احمد کناری نژاد، یعقوب دبیری نژاد، احمد عامری، حسن سالاری، عیسی عباسی، سید محمدرضا موسوی، عبدالرضا سراجی، فریده عامری، اسماعیل رئیسی  و اسماعیل بواشه به عنوان ۱۱ عضور شورای شهر دوره ششم شهر بندرعباس از سوی مردم انتخاب شدند و وظیفه چهارساله هدایت امور شهری و نظارت بر عملکرد دتسگاه های اجرایی شهرستان به ویژه شهرداری بندرعباس را بر دوش خواهند کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال در نخستین گام باید این ۱۱ عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در میدان نبرد داخلی بر سر انتخاب هیات رئیسه وارد کارزار شده و در میان خود یک نفر را بر صندلی داغ ریاست شورای اسلامی شهر بندرعباس به مدت یکسال بنشانند.

حال پیگیری های خبرنگار ایسنا نشان می دهد که رقابت اصلی میان دو چهره است رقابتی بین فاطمه جراره و عیسی عباسی که باید دیده کفه ترازو با حداقل ۶ رای به سمت کدام نام خواهد چربید.

"عیسی عباسی" با سابقه  فعالیت در شهرداری منطقه ۱،۲،۳ بندرعباس، معاونت پایه مسافربری، سرپرست فرمانداری بستک، معاونت امور اجتماعی استانداری هرمزگان، معاونت متمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) و حضور در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مقابل "فاطمه جراره" با سابقه کارشناس حقوق قضایی و حقوق جزا و جرم شناسی، رئیس شورای اسلامی شهر، کارمند استانداری هرمزگان، بازرس سازمان فنی و حرفه ای و مشاور حقوقی دفتر آستان قدس رضوی و حضور در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دو چهره شاخص برای تصاحب صندلی داغ ریاست شورای اسلامی شهر بندرعباس هستند.

اما شاید رقابت اصلی و تأثیرگذارتر برمی گردد به انتخاب شهردار بندرعباس، انتخابی که قرار است پس از ۸ سال ریاست عباس امینی زاده، به فردی بعد واگذار شود. برای این مسئولیت تاکنون نام چهار چهره شاخص به گوش می رسد.

"محمد محسنی" دارای مدرک تحصلی دکترای کسب و کار حرفه ایی( DBA) و سابقه فعالیت در پست مدیر کل بندر خرم شهر- مدیر بندر شهید باهنر و شرق استان، نایب رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه و بنادر منطقه ازاد قشم، مدیرکل بندر و حمل و نقل دریایی منطقه قشم، معاون سیاسی فرمانداری بندرعباس و مدیر کارخانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس، "مهدی نوبانی" با سابقه معاون عمرانی و مهندسی سپاه امام سجاد، عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان، شرکت جهاد خانه سازی رزمندگان استان هرمزگان، ریاست هیات های ورزشی اسکواش و کشتی، "محمد رضا عامری" با مدرک تحصیلی دکترای الهیات، فلسفه و منطق ریاضی و حکمت از دانشگاه تهران، مسئولیت‌هایی مانند ریاست دانشگاه پیام‌نور استان هرمزگان، جاجرود، قصران، قاضی دادگستری تهران، عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه و دبیر کمیته قرآن گروه معارف اسلامی، عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و گروه الهیات و نامزد مجلس نهم و "محمد مالکی زاده" دارای مدرک دکتری از دانشگاه ملی مالزی، با سابقه مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری هرمزگان، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان، سرپرست دفتر فنی استانداری هرمزگان، معاون دفتر امور روستایی و شوراها، مسئول سیاسی انتظامی و کارشناس سیاسی فرمانداری های بندرعباس و قشم، معاون دفتر فنی، مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری هرمزگان و نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چهار گزینه احتمالی تصاحب صندلی شهردار بندرعباس هستند.

به گزارش ایسنا، حال باید منتظر ماند تا ۱۶ مرداد ماه آئین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار و مشخص شود که چه کسانی عهده دار صندلی ریاست شورا و شهرداری بندرعباس را می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس استانداری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است

«سید محسن حسینی» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به مواضع متفاوت کشورهای غربی در امور سیاسی و اجتماعی ملت های جهان، اظهار کرد: امروزه دوگانگی مواضع دولت های استکباری در رویدادهای مختلف جهانی بارزتر شده است، یکی از این دوگانگی های مواضع استکبار جهانی در پشتیبانی از تروریسم دولتی رژیم اسرائیل دیده می شود به گونه ای که مردم ستمدیده‌ی فلسطین بیش از ۷۰ سال است که بدترین نوع تروریسم را تجربه می کنند، رژیم صهیونیستی بدون اینکه مورد سرزنش متّحدان خود و برخورد نهادهای بین‌ المللی قرار گیرد، در ماه های گذشته در یک نسل کشی آشکار در نوار غزه بیش از ۱۰۰ هزار نفر را شهید و زخمی کرده و بیش از ۲ میلیون نفر را به آوارگی مضاعف کشانده است.
 
به گفته وی؛ دانشجوی جوان در هر جای جهان، زمانی که معیارهای دوگانه مسلط بر سیاست غرب و تقسیم تروریسم به انواع خوب و بد و ترجیح منافع دولت‌های استکباری بر دانشگاه ها معمولا محیط روشنفکری و آگاهی از مسائل جهانی و اوضاع جاری است، دانشجویان، شور جوانی دارند، به مسائل روز آشنایی دارند؛ لذا به مسایلی که از دیدگاهشان عادلانه نیست، اعتراض می کنند ارزش های انسانی و اخلاقی را مشاهده می کند، پرسش‌های جدیدی در ذهن کنجکاو و جستجوگرش‌ ایجاد و حسّ حقیقت‌ جویی در قلبش زنده‌تر و هوشیارتر شده و او را به کنشگری فعال می کشاند.
 
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با عنوان اینکه دانشگاه ها معمولا محیط روشنفکری و آگاهی از مسائل جهانی و اوضاع جاری است، تصریح کرد: دانشجویان، شور جوانی داشته و به مسائل روز آشنایی دارند؛ لذا به مسایلی که از دیدگاهشان عادلانه نیست، اعتراض می کنند.
 
وی افزود: امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را از بین برده، قطعا محصور کردن مردم دنیا در مرزهای ساختگی و ذهنی مد نظر قدرتمندان ممکن نیست.
 
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های ۹۳ و ۹۴ پیام هایی به جوانان اروپا و آمریکا ارسال کرده بودند که نتایج آن را در سالیان گذشته و به ویژه در جنبش های دانشجویی این روزها  مشاهده می کنیم و خوب است به فرازی از این پیام‌ها در انتهای صحبت اشاره کنم: «رنج های امروز اگر مایه‌ی ساختن فردایی بهتر و ایمن‌تر نشود، فقط به خاطره‌هایی تلخ و بی ‌ثمر فرو خواهد کاست، من ایمان دارم که تنها شما جوان ها هستید که با درس گرفتن از ناملایمات امروز، قادر خواهید بود راه‌هایی نو برای ساخت آینده بیابید و سدّ بیراهه‌هایی شوید که غرب را به نقطه‌ی کنونی رسانده است».
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد