Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:47:35 GMT

۱۰ هکتار زمین برای پیست موتورسواری بوشهر تخصیص یافت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۲۲۷۰

۱۰ هکتار زمین برای پیست موتورسواری بوشهر تخصیص یافت

گروه استان‌ها- ۱۰ هکتار زمین برای پیست موتورسواری بوشهر تخصیص یافت ولی به سبب تأمین نشدن بودجه آن عملیات اجرایی آن متوقف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان بوشهر ظهر امروز تشکیل و مهدی شمسی رئیس پیشین این هیئت به مدت 4 سال دیگر در سمت خود ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست با اشاره به استقبال ورزشکاران بوشهری از رشته موتورسواری اظهار داشت: با توجه به  استقبال جوانان از این رشته اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز از این رشته حمایت ویژه می‌کند.

احمد بهروزیان‌فرد از تخصیص زمین برای ساخت پیست موتورسواری بوشهر خبر داد و بیان کرد: 10 هکتار زمین برای ساخت پیست موتورسواری بوشهر تخصیص یافته که برای ساخت آن اعتبارات تصویب شده تخصیص نیافت.

وی با بیان اینکه در اعتبارات امسال بودجه برای ساخت پیست موتورسواری بوشهر مصوب شده است خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود با تخصیص اعتبارات مصوب، به‌زودی عملیات اجرایی پیست موتورسواری بوشهر آغاز شود.

4 شهر استان بوشهر دارای پیست موتورسواری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه اکنون 4 شهر استان دارای پیست موتورسواری است گفت: هم اکنون پیست موتورسواری شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی و گناوه راه‌اندازی شده است و در شهرستان جم پس از تحویل زمین عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و یک میلیارد تومان برای راه‌اندازی فعالیت این رشته در این شهرستان تخصیص یافته است.

بهروزیان‌فرد به برنامه‌های این رشته ورزشی پرداخت و تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی ، جذب اسپانسر و ساماندهی ورزشکاران و فعال شدن هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی در شهرستان‌ها در اولویت و برنامه‌ریزی قرار دارد.

موتور‌سواران استان بوشهر ساماندهی شدند

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان بوشهر نیز از ساماندهی موتور‌سواران خبر داد و افزود: تمامی ورزشکاران این رشته می‌تواند زیر نظر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان فعالیت کنند.

یک بانوی موتورسوار در رشته کراس به مسابقات جهانی اعزام می‌شودحمایت رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از درخواست ورزشکاران سنگین سواردیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور

مهدی شمسی افزود: مکاتباتی با دستگاه‌ها نظارتی استان برای صدور مجوز برای موتورهای سنگین انجام شده که در این زمینه 3 دستگاه موتورسیکلت از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در اختیار هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قرار گرفت.

انتهای پیام/190/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان پیست موتورسواری بوشهر برای ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سلامت هدایتی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به روند افزایشی جمعیت کشور در شهرها اظهار کرد: سرعت ساخت و سازها نسبت به فرسودگی بافت‌ها متناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۴۰۰ شهر در سطح کشور داریم ادامه داد: ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری در استان‌ها فرسوده و ناکارآمد است و آمار اسکان رسمی در شهرها ۵۹ هزار هکتار اعلام شده است.

وی بافت تاریخی شهرها را ۳۲ هزار هکتار دانست و تصریح کرد: اکنون ۷۴ هزار هکتار از بافت‌های شهری استان‌ها فرسوده و این فرسودگی در حال افزایش است.

دبیر مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری مراکز استان‌ها با اشاره به اسکان ۷۰ درصد جمعیت کشور در شهرها خاطرنشان کرد: خدمات شهری افزایش قابل توجهی یافته است ولی به دلیل افزایش حاشیه‌نشینی خدمات شهری متوازن انجام نمی‌شود.

۶ میلیون ساختمان نیازمند مقاوم‌سازی است

هدایتی سرانه خدماتی در شهر تهران را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: اکنون هفت هزار هکتار کمبود سرانه‌های خدماتی در شهر تهران اعلام شده که نقش مؤثر در کیفیت زندگی دارد.

وی بافت ناکارآمد شهری بوشهر را هزار و ۸۳۷ هکتار دانست و گفت: این بافت‌ها در ۱۱ شهر استان بوشهر اعلام شده و سکونت‌گاه غیررسمی این شهرها ۷۷۰ هکتار است.

دبیر مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری مراکز استان‌ها ادامه داد: با بودجه مصوب شهرداری‌ها امکان بازسازی و ترمیم بافت‌های فرسوده نیست از این نظر بر اساس شعار سال مشارکت بخش خصوصی در این عرصه ضروری است.

هدایتی افزود: از ۱۷ میلیون واحد مسکونی شهری در کشور بر اساس آمار سال ۱۳۹۵ حدود ۱۱ میلیون واحد آن مقاوم و با دوام است و ۶ میلیون ساختمان نیاز به طرح‌های مقاوم‌سازی دارد.

کد خبر 6087008

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است