Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه ای قرار داد. صهیونیستها مدعی شدند که این حمله در پاسخ به شلیک راکت به شهرک کریات شیمونه انجام شده است.

بر اساس این گزارش، حمله توپخانه ای صهیونیستها به جنوب لبنان پس از آن انجام شد که امروز آژیرهای هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین کریات شیمونه واقع در شمال فلسطین اشغالی و نزدیک مرز لبنان به صدا در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع مدعی شدند که یک فروند راکت از خاک لبنان به کریات شیمونه شلیک شده است. این منابع اعلام کردند که حمله راکتی مذکور موجب وقوع آتش سوزی بزرگی در کریات شیمونه شد.

بر اساس گزارش‌ها، سامانه پدافندی «گنبد آهنین» ارتش رژیم صهیونیستی نیز نتوانست با راکت شلیک شده مقابله کند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که به دنبال اصابت راکت‌ها به کریات شیمونه در شمال فلسطین اشغالی، حداقل ۴ شهرک‌نشین مجروح شدند. این رژیم از تمام ساکنان این شهرک خواست تا به پناهگاه بروند.

کد خبر 5273785 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان رژیم صهیونیستی بیروت ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی ایران لبنان روسیه طالبان ترکیه کشتی اسرائیلی فلسطین طالبان افغانستان عربستان سعودی انگلیس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی