Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با عید سعید غدیر خم با مشارکت خیران ونیکوکاران استان در قالب طرح اطعام علوی 30 هزار و 220 پرس غذای گرم طبخ وبا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بین ایتام ونیازمندان توزیع گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اعلام این خبر افزود: عید سعید غدیر فرصت بسیار مناسبی برای همکاری وهمدلی در دستگیری از نیازمندان بوده واطعام ایتام ونیازمندان در این روز  از سفارشات موکد ائمه معصومین (علیهم السلام ) می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طرح اطعام علوی که با همت  ومشارکت مراکز نیکوکاری، خیران ،نیکوکاران ومردم نیک اندیش استان اجرا گردید .گفت : بیش از 30 هزار پرس غذای گرم به ارزش به هشت میلیارد و800 میلیون ریال طبخ وبا رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ،عزت نفس وکرامت خانواده ها  در بین آنها توزیع گردید .

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین از اهداء هزار و 256 کیلو گرم گوشت قرمز و 314کیلوگرم گوشت سفید  توسط خیران و نیکوکاران در عید سعید غدیر خم  خبر داد و گفت: گوشت های اهدایی توسط خیران و نیکوکاران نیز  در بسته بندی های بهداشتی ودر همان روز  دربین خانواده های ایتام ،سادات ونیازمندان توزیع شد.

صفری با بیان اینکه تلاش شده است در اجرای برنامه ها وفعالیت های این نهاد در این روز معنوی وخجسته علاوه بر خدمات حمایتی ومعیشتی خاطره خوبی نیز از واقعه غدیر در اذهان ایتام ونیازمندان شکل بگیرد تصریح کرد : دلجویی از سادات ایتام و اطعام ایتام ونیازمندان به تاسی از سیره و روش ابولایتام حضرت علی (ع) از دیگر برنامه های انجام گرفته در روز عید سعید غدیر خم بوده است . 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر کل کمیته امداد استان زنجان توزیع بیش از 30 هزار پرس غذای گرم در بین ایتام ایتام ونیازمندان عید سعید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی هفته پایانی خود را پشت سر گذاشت که دیدار استقلال ملاثانی (آبی‌پوشان جنوب) و فجرشهید سپاسی شیراز به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان با باشگاه هم استانی برگزار نشد.

در جلسه هماهنگی پیش از برگزاری مسابقه از ورزشگاه غدیر به عنوان محل برگزاری مسابقه یاد شده بود، اما وقتی دو ساعت مانده به زمان برگزاری مسابقه دو تیم با اتوبوس‌هایشان پشت در غدیر رسیدند، درهای ورزشگاه به روی آنها باز نشد تا این مسابقه درنهایت با اصرار باشگاه استقلال خوزستان بر موضع خود به لغو شود.

حالا کمیته انضباطی حکم به تکرار این مسابقه در جایی غیر از خوزستان داده که به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد، اما نکته قابل توجه جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه و اصولی اخلاقی از سوی کمیته انضباطی به این باشگاه تحمیل شده است. 

متن این حکم به شرح زیر است: 

همچنین رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه علی رغم اطلاع و آگاهی از انتخاب ورزشگاه مذکور به عنوان محل دوم برگزاری مسابقات تیم آبی پوشان جنوب از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میگردد. رای صادره به جز جریمه نقدی قابل اجرا و تماماً ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف میباشد.

دیگر خبرها

  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی