Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا 13 مرداد ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال وبختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با مراجعه یک هزار و ۱۰۳ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی استان، آزمایش ۴۶۸ بیمار قطعی مثبت اعلام شد.

مجید شیرانی روز چهارشنبه گفت: از این تعداد ۷۷ نفر بستری شدند و ۳۹۱ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از فوت هفت بیمار مبتلا به کرونا در استان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: با احتساب این تعداد فوتی، مجموع قربانیان ناشی از کرونا در استان به یک هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

شیرانی با تاکید بر اینکه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بخش‌های ویژه کرونا در استان تکمیل شده است، اظهار داشت: میزان شیوع و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان بحرانی است و چنانچه روند به همین شکل ادامه یابد با کمبود جدی تخت بیمارستانی مواجه خواهیم شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری، شیوع کرونا در تمامی شهرستان‌ها به جز شهرستان لردگان را افزایشی اعلام کرد و گفت: لردگان بهترین شهرستان استان در خصوص کنترل شیوع بیماری بوده است و امید می‌رود در سایر شهرستان‌ها نیز با همراهی مردم بتوان وضعیت شکل گرفته را به خوبی کنترل و مدیریت کرد.

شیرانی با بیان اینکه در هفته جاری نسبت به هفته گذشته تعداد مبتلایان سرپایی کرونا در استان ۵۰ درصد افزایش یافت، تصریح کرد: این موضوع حاکی از آنست که ظرف ۲ هفته آینده تعداد بیماران بستری در استان با افزایش چشمگیری مواجه شود.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶۱ هزار و ۱۴۶مورد نمونه‌گیری کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام شده که بر اساس آن بیش از ۵۷ هزار و ۲۹ مبتلای قطعی به این ویروس شناسایی شده است.

بر اساس جدیدترین رنگبندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل و کیار در وضعیت قرمز ( خیلی پرخطر) شیوع کرونا و شهرستان‌های کوهرنگ، خانمیرزا، بن و سامان در وضعیت نارنجی( پرخطر) شیوع کرونا قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان چهارمحال و بختیاری ویروس درمان و آموزش کرونا کرونا در چهار محال بختیاری چهارمحال و بختیاری کرونا در استان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار