Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:08:31 GMT

شورای پنجم شهر یزد به کار خود پایان داد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۴۵۲۰

شورای پنجم شهر یزد به کار خود پایان داد

ایسنا/یزد شورای پنجم شهر یزد امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ پس از تشکیل ۳۳۶ جلسه علنی، با تقدیر و تشکر از عوامل شورای شهر و مسئولین دفتر شهردار به کار خود پایان داد.

آخرین جلسه شورای شهر به ریاست «غلامعلی سفید» و با حضور هفت عضو شورا شامل محسن عباسی هرفته، حمید رضا قمی، حسین آزادی، سپنتا نیک نام و الهه جورابی و ونوس عامری به اضافه‌ی جمال الدین عزیزی شهردار شهر جهانی یزد برگزار شد

در این جلسه،  محسن ابوترابی و مرتضی شایق دو عضو منتخب شورای ششم و همچنین سید مرتضی پاک نژاد و کاشفی‌راده جزو غائبین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس شوراي شهر يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد

شهردار کرمانشاه گفت: زمین نخستین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ورود کامیون‌ها به شهر کرمانشاه ممنوع و مقرر شده بود تنها کامیون‌های حمل آرد و تانکرهای حمل سوخت اجازه تردد داشته باشند. یکی از مشکلات طرح تأمین پارکینگ بود که امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در سی و یکمین جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات شهرداری که به ریاست شهردار کرمانشاه و تمام اعضا برگزار شد، زمینی به مساحت ۹۵۴۰ مترمربع در جاده قدیم در راستای عملیات اجرایی در نظر گرفته شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از پارک ماشین‌های سنگین و تردد آن‌ها در معابر شهر، همچنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین‌های سنگین، اولین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ورود کامیون نیز در ساعاتی از روز به محدوده شهر کرمانشاه ممنوع شده است.

در این جلسه گزارشی از بازدید و بررسی میدانی طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار نیز مطرح و مقرر شد طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار در هفته آینده اجرا شود.

همچنین، در ادامه جلسه شورای ترافیک اصلاحات هندسی اتصال خیابان سراب به صادقیه نیز مطرح شد که با توجه به نظر کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 747583

دیگر خبرها

  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال