Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره تعداد فرهنگیانی که امسال بازنشسته می‌شوند، اظهار کرد: در حال حاضر 95 هزار فرهنگی واجد شرایط بازنشستگی داریم اما تعدادی از این دسته از فرهنگیان، مدرک فوق لیسانس و دکتری دارند و می توانند تا 35 سال به خدمت ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی فرهنگیان در آستانه بازنشستگی، شرایط استمرار خدمت را دارند و علاقه‌مند هم هستند که ادامه خدمت دهند، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که 50 تا 60 درصد فرهنگیان در آستانه بازنشستگی، استمرار خدمت داشته باشند.

سلیمان‌زاده درباره وضعیت حقوقی نیروهای نیروهای خدماتی، گفت: برای افزایش حقوق این گروه تلاش‌های خوبی صورت گرفت اما به علت مشکلاتی که ضوابط و قوانین بود، امکان افزایش حقوق در احکام کارگزینی وجود نداشت.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه کمک کرد و بودجه‌ای را تخصیص داد و مبلغی را به عنوان اضافه کار به آنها پرداخت کردیم که امیدواریم استمرار یابد و ماه‌های دیگر هم پرداخت شود تا زمانی که مشکل حکم برطرف و وضعیت معیشتی این گروه هم بهبود یابد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش درباره بازگشایی مدارس نیز گفت: برای بازگشایی مدارس، پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود و در این راستا سناریوهای مختلفی طراحی شده است و قرار نیست همه در یک روز وارد مدرسه شوند.

وی افزود: دانش‌آموزان گروه بندی شده و معلمان بر اساس ضوابط تدریس می‌کنند. دوماه به بازگشایی داریم و آخرین تصمیمات در شهریور ماه اتخاذ می‌شود که مدارس باید با چه آیتم‌ها و پیش‌فرض‌هایی را بازگشایی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدارس بازنشستگی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز

امیر احمدی سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از طرح تفرجگاهی، گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین در بازدید از طرح احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودرو‌های عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد