Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان، از آغاز دوره های مهارت محور رایگان جهت اشتغالزایی فارغ التحصیلان و علاقمندان به جذب بازار کار در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد و گفت: این دوره ها با محوریت حقوق، عمران، حسابداری و... برگزار می شود.

دکتر مهدی عاشورنیا در گفت وگو با ایسنا، از آغاز دوره های مهارت محور رایگان جهت اشتغالزایی فارغ التحصیلان و علاقمندان به جذب بازار کار در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد و اظهار کرد: این دوره ها به مناسبت فرارسیدن شانزدهم مرداد مصادف با چهل ویکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم تحقق شعار «جهاد دانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی»، افزود: موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی گیلان در این راستا در نظر دارد با برگزاری دوره های تخصصی - کارورزی کوتاه مدت در گروه های آموزشی حقوق، عمران و نقشه برداری، معماری، هنر و کامپیوتر و همچنین مدیریت و حسابداری بستری را فراهم کند تا جوانان گیلانی علاوه بر دانش اندوزی به صورت تئوری در این دوره های آموزشی از بعد حرفه ای و عملی نیز مهارت های لازم را کسب کنند تا به راختی بتوانند قابلیت ها و توانایی های خود را در محیط کسب و کار نمایان سازند.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه گروه مدیریت و حسابداری این موسسه اقدام به برگزاری دوره رایگان یادگیری مهارت صفر تا صد حسابداری جامع بازار کار کرده است، گفت: حرفه حسابداری به عنوان عضوی جدایی ناپذیر از تمامی کسب و کارها تلقی شده و تخصص در این زمینه همواره مورد نیاز بازار کار می باشد.

عاشورنیا ادامه داد: در این دوره علاوه بر آموزش اصول و مبانی حسابداری، شرکت کنندگان به صورت عملی با فرایند حسابرسی - دفترنویسی و ارائه صورت های مالی آشنا می شوند. همچنین یکی از فاکتورهای ارتقا دهنده علم حسابداری آشنایی با نرم افزارهای مالی است، زیرا کاربری آسان، محاسبه و ثبت دقیق اطلاعات اولیه حسابداری و کاهش خطا و اشتباهات دستی و داشتن کنترل دقیق بر روی عملیات های مالی ثبت شده باعث می شود تا آشنایی با نرم افزارهای مالی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در جذب نیروهای متخصص به بازار کار باشد لذا این موسسه با برگزاری دو دوره کلاس آموزشی یادگیری نرم افزار حسابداری هلو و نرم افزار سپیدار که از رایج ترین و پرکاربردترین سیستم های اطلاعاتی حسابداری هستند، سعی بر بالا بردن کیفیت مهارت حسابرسی علاقمندان به این حرفه دارد.

وی یکی از دغدغه های هر یک از صاحبین مشاغل را چگونگی محاسبه مالیاتی و دانستن قوانین مالیاتی و آشنایی با مبحث مالیات های مستقیم و غیر مستقیم جرائم و بخشودگی و پاداشهای در نظر گرفته شده در قوانین دانست و تصریح کرد: با توجه به این مسئله موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان یک کارگاه یادگیری حسابداری مالیاتی زیر نظر کارشناسان برجسته اداره دارایی و مالیات استان گیلان برگزار خواهد کرد تا شرکت کنندگان با برخورداری از مطالب این کارگاه بتوانند به راحتی با نکات و ریزه کاری های محاسبه مالیات آشنا شوند.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان ادامه داد: به منظور تبیین نقش مهم بازاریابی و چگونگی ارتباط با مخاطب در حوزه فعالیت های تجاری و برخورداری از اصول سرپرستی و سخنوری یک کارگاه اصول مذاکره تجاری در طی دو روز در هفته اول شهریور در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی گیلان تشکیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با گذراندن تمامی این دوره ها که در فواصل زمانی بین ۱۶لغایت ۳۱ شهریورماه برگزار می شود، به تمامی فراگیران بعد از اتمام دوره گواهی نامه معتبر جهاد دانشگاهی با قابلیت ترجمه و استفاده بین المللی از مهارت ها داده خواهد شد.

عاشورنیا، با بیان اینکه دوره های صفر تا صد حسابداری به صورت رایگان در ۳۰ ساعت(۱۵ جلسه دو ساعته ۱۰ الی ۱۲) طی روزهای یکشنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دوره های آشنایی با نرم افزار سپیدار ۲۰ ساعته بوده که در ۱۰ جلسه دو ساعته طی روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ برگزار می شود. کلاس های نرم افزار هلو نیز طی چهار جلسه به مدت هشت ساعت از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح روزهای شنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان، کارگاه آموزش حسابداری مالیاتی را شش جلسه ای دانست که در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ برگزار خواهد شد و گفت: علاقمندان به آموزش سایر حرفه های تخصصی و نیز اطلاع از لایوهای آموزشی به صفحه رسمی اینستاگرام موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی گیلان(jdrasht-ac.ir@) مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی حسابداري مهارت محوری برگزار خواهد برگزاری دو بازار کار خواهد شد دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، سید کاظم حسینی امروز، ۱۷ اردیبهشت در آئین افتتاحیه طرح ملی ماهر که با حضور معاون جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان در دبستان پسرانه دکتر حسابی شیراز برگزار شد، گفت: پس از برگزاری دوره آموزشی استانی تربیت مدرس ماهر با هدف توانمندسازی مراقبین سلامت و مربیان هلال احمر برای آموزش دانش‌آموزان و والدین ایشان در مدارس، مقرر شد که آموزش دو ساعته سرفصل‌های طرح ماهر ویژه گروه هدف انجام شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: دانش‌آموزان با مهارت‌آموزی می‌توانند به درک عمیق‌تری از آموخته‌های خود دست یابند و برای ساختن آینده‌ای بهتر گامی موثر بردارند.

وی با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی دانش‌آموزان افزود: دانش‌آموزان با شرکت در این طرح همزمان با تحصیل، با این مهارت‌ها آشنا خواهند شد و با اشاره به طرح دادرس در دوره متوسطه اول به مهارت آموزی دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی متناسب با سن دانش آموزان تاکید کرد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: سرفصل‌های آموزشی طرح ماهر شامل آموزش شماره‌های اضطراری و نحوه انتقال اطلاعات به امدادگران در شرایط بحرانی و بروز حوادث، مدیریت بحران و کنترل استرس، شناسایی نقاط امن و ناامن، پناه‌گیری ایمن و کمک‌های اولیه ویژه والدین و دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی است.

فاطمه قاسمی افزود: طرح ماهر با هدف افزایش آمادگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان و والدین با مهارت‌آموزی، ارتقای کیفیت سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان والدین و فرهنگیان، افزایش سطح ایمنی، کاهش آسیب‌پذیری و پیامدهای ناشی از وقوع حوادث در مدارس، اجرا خواهد شد.

وی در تشریح دیگر اهداف افزود: توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی و دگر امدادی مبنی بر مهارت‌ورزی دانش‌آموزان والدین و مربیان، استفاده از ظرفیت آموزش همسالان و سفیران سلامت در گسترش مهارت‌های امدادرسانی، ایجاد همدلی با آموزش مهارت‌های امداد و نجات بر پایه ارزش‌های هم نوع دوستی از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس گفت: دانش‌آموزان با قرائت سوگندنامه متعهد شدند که نسبت به حفظ جان خود و هم نوعان شان مسئولانه و با کسب مهارت‌های لازم رفتار کنند و برای مهارت‌آموزی هلال احمری تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آموزش‌های جهاددانشگاهی «اشتغال محور» است
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین