Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تولید جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت دارای مدرک تحصیلی مهندسی صنایع، مکانیک و یا سایر رشته های فنی دارای روحیه کار اجرایی، عملیاتی، فنی و کار تیمی توانایی ارزیابی خط تولید، تهیه گزارش و ارائه راهکار جهت بهبود روند تولید توانایی تدوین فرآیندهای تولید و نظارت بر کلیه فرآیندها مسئولیت پذیری و توان هدایت و کنترل پرسنل توانایی ارائه گزارشات آماری مورد درخواست مدیریت نظارت بر رعایت استانداردهای تولیدی و نگهداری و حفاظت از ماشین آلات کنترل تولید محصولات مطابق با برنامه های زمانبندی و هماهنگی بین واحد‌های تولید ، فروش و لجستیک تعیین نقطه سفارش مواد اولیه و نظارت و همکاری بر امور انبار حقوق مطابق قانون کار بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس تلگرام 09357242999 واتساپ 09357242999 ایمیل haez@merrix.com پربیننده ترین آزمون استخدامی دانشگاه‌ها ۲۲ مرداد برگزار می‌ شود استخدام کارشناس نقشه برداری در شرکت راه و ساختمانی سیپورت از تهران استخدام مهندس عمران و حسابدار در تهران استخدام کارمند فنی و تاسیسات با وام، ناهار، پاداش، بیمه درمان تکمیلی، سرویس استخدام کارشناس مالی و اداری در شرکت کشاورزی راژفدک مهرشهر در کرج

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.

زهرا آهنگرزاده افزود: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.

 کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴.۷ میلی متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)