Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: نباید برخی بروکراسی‌ها، مانع پیشرفت و تحقق اهداف نخبگان در جامعه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سید صادق حسینی در نشست هم‌اندیشی با نخبگان که در دفتر فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، با بیان اینکه نخبگان از سرمایه‌های اصلی و ارزشمند انقلاب هستند، اظهار داشت: گام دوم بیانیه انقلاب باید توسط همین نخبگان اجرایی شود تا شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه باید راهکارها و تمام دغدغه‌های نخبگان جهت تسریع در حل مشکلات و به حرکت در آوردن چرخه صنعت و اقتصاد کشور به‌کارگیری شود، گفت: نخبه فردی است که کار، حرکت و برنامه‌اش بر پایه علم و تخصص است بنابراین می‌توانند افق‌های روشنی را برای جامعه ترسیم کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه دغدغه اصلی و ذهنی هر نخبه در شاکله حاکمیت هم وجود داشته و تلاش و هدف ما حمایت عملی و همه جانبه و واقعی از نخبگان است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان توسط هیئت اندیشه‌ورز که در آن ایده نخبگان برسی و دنبال خواهد شد، بهترین فرصت برای اجرای راهکارهای نخبگان است.

وی افزود: حمایت‌های خوبی از نخبگان استان کردستان انجام شده اما کافی نیست و باید با همراهی تمام مسئولان این امر در راستای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده، ادامه داشته باشد.

گلایه نخبگان کردستان از ‌بی‌مهری دولتمردان / مدیران اجرایی ‌گوش شنوایی برای ایده‌های نخبگان ندارندنماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: نظرات نخبگان و علما برای حل مشکلات به‌کار گرفته می‌شود

سردار حسینی با بیان اینکه امیدواریم در دولت آینده از ظرفیت نخبگان به عنوان مدیران کارآمد و برتر به نحو شایسته استفاده شود، خاطرنشان کرد: نخبگان سرمایه‌های معنوی، علمی و بالقوه نظام هستند که به عنوان به حرکت درآورندگان چرخه پیشرفت در بخش اقتصادی، فرهنگی  و سیاسی در هر کشوری  عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نخبگان افسران علمی جهاد پیشرفت در جامعه هستند، عنوان کرد: نخبگان علمی، سرمایه‌های با ارزشی هستند که باید به آن‌ها بها داده و ظرفیت‌های لازم را برای موفقیت آن‌ها فراهم کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تأکید کرد: نباید برخی بروکراسی‌ها، مانع پیشرفت و تحقق اهداف نخبگان در جامعه شود.

نخبگان نیز در این ضمن انتقاد از بروکراسی‌های طولانی اداری؛ به بیان دغدغه و ارائه راهکارهای خود در جهت حل مشکلات کنونی استان کردستان، تسهیل در فرایند جذب مستعدان‌ برتر در دانشگاه‌ها، بررسی علل مهاجرت نخبگان و استعدادهای‌برتر و چرایی عدم ‌به‌کارگیری مستعدان ‌برتر در بخش‌های مورد نیاز پرداختند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از تعدادی از نخبگان برتر استانی تجلیل کرد.

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی‌مدد زارع در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه این هفته شهرستان بوانات گفت: یکی از مصادیق تقوا در نظام جمهوری اسلامی، انتخاب و نصب مدیران با دو شاخصه مهم و حیاتیِ تخصص و تعهد است تا مردم در کارهای اداری، کمتر گرفتار مشکلات و موانع شوند.

امام جمعه بوانات تاکید کرد: علاوه بر لزوم توجه به تخصص و تعهد، توزیع عادلانه مسؤولیت‌ها متناسب با اقلیم و بوم استان نیز لازم است.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه لازمه توسعه فرهنگی، مذهبی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و هر نوع توسعه، وجود نیروی انسانی متخصص است، متذکر شد: وقتی مدیران شناخت دقیق و کافی از منطقه‌ای نداشته باشند، طبعاً توسعه لازم هم اتفاق نخواهد افتاد؛ بنابراین انتصابات عادلانه فرصت پیشرفت را برای تمامی نقاط عادلانه خواهد کرد.

حجت الاسلام زارع با انتقاد از سهم‌ناچیز شمال فارس در بین مدیران استانی تاکید کرد: اهالی شمال فارس متناسب به میزان جمعیت، تعدد شهرستان‌ها، وسعت سرزمینی و همچنین متخصصین متعهد و فرهیختگانی که دارد، توقع دارند استاندار و وزرای دولت این مسئله را نیز در زمان انتصاب مدیران کل و مدیران ستادی مدنظر قرار دهند، زیرا در حال حاضر سهم شمال فارس در بین مدیران ارشد استانی و مدیران کل بسیار ناچیز است.

کد خبر 6095630

دیگر خبرها

  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند