Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مراسم تحلیف و انتخاب هیات رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر تربت جام با حضور دادستان، شورای تامین و منتخبین شوراها در محل فرمانداری تربت جام برگزار شد و براساس قانون اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای خدمت رسانی به مردم سوگند یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام با اشاره به اهمیت شوراها گفت: براساس قانون شورا‌های اسلامی شهر ۳۵ وظیفه مهم برعهده دارند و فلسفه تشکیل شورا همفکری، هم افزایی و مشورت برای انجام امور مردم برمدار قانون است و هیچ کسی با اختلاف به جایی نرسیده است و اختلاف سلیقه به صورت طبیعی وجود دارد.

او با اشاره به انتخاب شهردار افزود: انتخاب شهرداربسیارمهم است و هیچ فردی چه حقوقی و حقیقی حق ندارد گزینه‌ای را به شورا تحمیل کند.

فرماندار تربت جام ادامه داد:اعضای شورا ناظران بر عملکرد مالی شهرداری هستند و هر شش ماه یکبار شهرداری باید تراز مالی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید

هیات رئیسه شورای شهر سبزوار اعلام شد

حمیدی با اشاره به مطالبه دولت منتخب که تاکید برشفافیت دارند و درجامعه باید عملیاتی شود، بیان کرد: شفافیت از مطالبات مردمی است و شورا‌ها توفیق فرصت خدمتگزاری پیدا کردند و نهایت استفاده رادرخدمت رسانی به مردم باید ببرند؛ شورا‌ها درهمه امورات درچارچوب قانون حرکت کنند تاتخلفی صورت نگیرد.

حمید علیزاده دادستان‌عمومی و انقلاب تربت‌جام گفت: شورا میراث ماندگار بنیانگزار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی ره است وبرای خدمت رسانی بایدبرمبنای اولویت‌های قانون مدیریت شهری را اداره کنند؛ مطالبات مردم از شورا و شهرداری زیاد است و با اشراف به قانون به تکلیف عمل کنند تااز حمایت قضایی برخوردار شوند.

او با اشاره به کمبود تفرجگاه و فضا‌های فرهنگی و ورزشی برای تخلیه انرژی و هیجان جوانان افزود: شورا برای پیشگیری از وقوع جرم و مصرف انرژی و هیجان جوانان باید نسبت به ایجاد تفرجگاه و اماکن ورزشی اقدام کنند که اگر وجود نداشته باشد جوان به سمت جرم سوق داده می‌شود و شوراباید به امور جوانان بپردازید.

دادستان‌عمومی و انقلاب تربت‌جام ادامه داد: شورا با تعاملات با سایر ادارات می‌توانند موفق باشند و از فرصت پیش آمده به نحو مطلوب استفاده کنند و کارنامه درخشان از خودشان به جای بگذارند.


انتهای پیام//س. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها اسلامی شهر تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند

مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی