Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ برای جذب یک هافبک جدید باید در ابتدا برخی از بازیکنان خود را به فروش برسانند.

منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب جیدون سانچو و رافائل واران شده است و سرمربی این تیم خواهان جذب یک هافبک جدید نیز است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Laurie Whitwell از اتلتیک، ادواردو کاماوینگا، اولویت اصلی منچستریونایتد برای تقویت خط میانی است اما پیش از جذب یک هافبک جدید، شیاطین سرخ باید برخی از بازیکنان خود را به فروش برسانند تا بودجه نقل و انتقالاتی خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وضعیت فعلی، این احتمال وجود دارد که منچستریونایتد بازیکن جدیدی را به خدمت نگیرد. جسی لینگارد به سولسشر اعلام کرده که خواهان ماندن در منچستریونایتد و جنگیدن برای جایگاه خود در این باشگاه است. به همین خاطر، جدایی او از این تیم در تابستان جاری بعید به نظر می رسد.

جدایی آندریاس پریرا از منچستریونایتد در تابستان جاری محتمل است و لاتزیو نیز به جذب مجدد این هافبک برزیلی ابراز علاقه کرده است. تلگراف نیز این خبر را تایید کرده است اما این باشگاه ایتالیایی خواهان جذب قرضی پریرا است و سران منچستریونایتد قصد دارند تا او را به صورت دائمی به فروش برسانند. فنرباحچه نیز به جذب پریرا علاقه مند است اما این باشگاه نیز خواهان به خدمت گیری قرضی او است.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ایستگاه هنر طرفداری با احسان افشاری: با حواشی استقلال، قهرمان نشدن قابل پیش بینی بود؛ همین سومی از تدبیر مجیدی است لحظه به لحظه با فریادهای حسن یزدانی پس از شکست سردار آزمون یکی از گزینه های خط حمله اینتر / گاتزتا پیگیری تمرینات رئال مادرید با ماسک مخصوص روی صورت بازیکنان با انتقال گریلیش به منچسترسیتی؛ رکورد گران ترین خرید در تاریخ لیگ برتر انگلیس شکسته می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جذب یک هافبک جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!

استقلالی ها برای تغییر داور دیدار با ذوب آهن، در روز مسابقه نامه ای به سازمان لیگ فرستاده اند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ اتفاقاتی در لیگ برتر فوتبال ایران که پسوند حرفه‌ای با خود دارد، رخ می‌دهد که بعضا در جام های محلات هم خبری از آن نیست.

امروز تیم فوتبال استقلال در اقدامی عجیب، در حالی که امشب در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن است خواهان تغییر داور شد! حرکتی زشت که می‌تواند امنیت ذهنی و روانی داور مسابقه را به هم بریزد و روی او فشار وارد کند.

انتخاب داور کوپال ناظمی و امیرمحمد داودزاده به ترتیب به عنوان داور کمک داور این دیدار باعث شده تا هواداران استقلال اعتراضاتی را نسبت به انتخاب این داور مطرح کنند.

با این وجود نکته قابل توجه براساس اسنادی که از سازمان لیگ به بیرون درز پیدا کرده است گویا مسئولان استقلال هم در این زمینه ساکت ننشسته و طی روزهای قبل اقداماتی را برای تغییر ناظمی و کمک داور این دیدار با یک داور دیگر انجام داده اند. 

بر این اساس سمیعی سرپرست جدید استقلال در نامه ای از سازمان لیگ درخواست کرده است تا ناظمی یا حتی المقدور داودزاده به دلیل اشتباهاتی که در دیدار رفت با سپاهان در اصفهان مرتکب شدند تغییر کرده و داور دیگری جایگزین این افراد شوند.

البته هرچند به نظر نمی رسد تیم داوری این دیدار تغییر کند اما برخی انتخاب های شائبه دار از سوی کمیته داوران در مقطع زمانی پایانی فصل موجب شده است تا ابهاماتی به وجود بیاید.

 

 

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست