Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهریار در آئین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی دوره ششم شهرهای شهرستان شهریار با اشاره فرصت ارزشمند خدمت در شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم، بر لزوم شفافیت عملکرد، صداقت در رفتار با مردم و اتخاذ تصمیمات کارشناسی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آئین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی دوره ششم شهرهای شهرستان شهریار از صبح امروز به ریاست طاهری فرماندار شهریار و با حضور اعضای منتخب دوره ششم انتخابات شوراهای شهرهای شهریار، اندیشه، باغستان، صباشهر، وحیدیه، فردوسیه و شاهدشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم اعضای جدید شوراهای شهر ضمن سوگند بر کلام الله مجید و قرائت سوگندنامه، رسما کار خود را آغاز کردند.

نوراله طاهری فرماندار شهریار درل این جلسه ضمن تبریک به اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر برای توفیق خدمت به مردم، گفت: حضور در شورای شهر به عنوان نماینده فرصت خطیری برای خدمت‌گذاری است که لحظه به لحظه طول آن را بایستی غنیمت شمرد.

وی با اشاره به لزوم صداقت و شفافیت در رفتار و مواجهه با مردم افزود: در راستای حل مسائل و مشکلات و پیشرفت روزافزون شهر خود بایستی همواره با بهره‌گیری از نظر متخصصان و کارشناسان به سمت اجرای بهترین طرح و ایده پیش‌برویم تا برخی مشکلات ادوار قبلی برای دوره مدیریت فعلی رخ ندهد.

فرماندار شهریار با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق و دوری از هر گونه حواشی بیان داشت: همواره در تمامی امور رضایت خداوند متعال و شهروندان را مدنظر داشته باشید و بدانید کوچکترین اشتباه شما در آینده شهر و مردم اثرگذار خواهد بود.

طاهری با اشاره به اهمیت انتخابات شهردار کارآمد، متخصص و با روحیه مبارزه با فساد، تصریح کرد: قطعا مدیران و مسؤولان شهرستان نیز در این مسیر کنار شما خواهند بود و با هم‌افزایی و همکاری به سمت پیشرفت و تعالی شهرستان قدم برخواهیم داشت.

همچنین اعضای شوراهای اسلامی پس از برگزاری آئین تحلیف، ضمن رای‌گیری هیئت رئیسه نخستین سال دوره ششم شورای اسلامی را انتخاب کردند.

اعضای هیات رئیسه شوراهای اسلامی شهر در شهرستان شهریار

منشی دوم منشی اول نایب رئیس شورا رئیس شورا شهر


طیب حیدری رضا حاجی علی صادقی فریدون وکیلی شهر شهریار


محمد کشاورز محرم علی زاده سعید علی محمدی رحیم رحیمی شهرباغستان


میثم عظیمی بهزاد کاویانی مرتضی بهرامی الهام افراشته شهر اندیشه


حمید حسنی هادی رمضانخانی احد قنبری وحید جعفری شهر صبا شهر


میثم نجفی ابراهیم اخباری زاده فریبا طاهری کوشش شهر فردوسیه


علی پودینه عباس قنبری طالب فرهادی شهر شاهد شهر


علیرضا علیرضا لو محمد بهرامی عباس ششدهی شهر وحیدی

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شوراهای اسلامی فرماندار شهریار شهرستان شهریار آئین تحلیف دوره ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است