Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

اولین پست کشتی‎گیر ایرانی پس از مدال آوری/ جدیدترین صحبت های حمید سوریان با مردم و کشتی گیران/ ژست خاص سردار آزمون در استوری صفحه اش

 

حسن یزدانی، کشتی‎گیر آزادکار ایرانی در وزن 86 کیلوگرم امروز با وجود آنکه در ابتدای مبارزه خود با حریف آمریکایی پیروز میدان بود در نهایت نتیجه این رقابت را به تیلور آمریکایی واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت. کسب مدال نقره توسط این ورزشکار محبوب واکنش‎های زیادی را به همراه داشت.

وحید شمسایی:

 

مرتضی پورعلی گنجی:

 

نوروز امیدی:

 

یونس امامی:

 

فرشید اسماعیلی:

 

امیر عابدزاده، دروازه بان فعلی یک باشگاه اسپانیایی، تصویری از خود و پدرش احمدرضا عابدزاده را منتشر کرد.

 

محمد بنا، کشتی‎گیر پیشکسوت و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همزمان با پایان کار کشتی‎گیران در المپیک پست و استوری زیر را منتشر کرد.

 

سعید عزت‎اللهی، فوتبالیست معروف ایرانی در جدیدترین فعالیت مجازی‎اش تصویری از خود را به همراه نوشته‎ای منتشر کرد.

 

وحید شمسایی، پیشکسوت فوتسال تصویری از خود و مرحوم ارشا اقدسی، بدلکار معروف را در صفحه اش به اشتراک گذاشت.

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو حسن یزدانی کشتی گیر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان