Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@22:28:07 GMT

ساعت بازی والیبال فرانسه – روسیه در فینال المپیک

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۹۲۸۴

ساعت بازی والیبال فرانسه – روسیه در فینال المپیک

 به گزارش تابناک به نقل از فرارو، با اتمام بازی‌های مرحله حذفی والیبال المپیک توکیو، تکلیف ۴ تیم پایانی این تورنمنت مشخص شد و حالا دو دیدار برای تعیین مدال طلا، نقره و برنز این تورنمنت باقی مانده است.

 در بازی‌های والیبال توکیو تیم‌های فرانسه و روسیه به فینال رسیده اند و دو تیم آرژانتین و برزیل هم باید در دیدار رده بندی به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این رقابت‌ها ابتدا قرار است روز شنبه، ۱۶ مرداد از ساعت ۹ صبح به وقت ایران دو تیم آرژانتین و برزیل به مصاف هم بروند. سپس هم تیم‌های فرانسه و روسیه در فینال این تورنمنت از ساعت ۱۶.۴۵ به وقت تهران رودرروی هم قرار می‌گیرند تا تکلیف مدال طلا این رقابت‌ها مشخص شود.

تیم ملی والیبال ایران که در المپیک توکیو در گروه نخست قرار داشت بعد از ایستادن در رده پنجم گروه ۶ تیمی، حذف شد و به مراحل حذفی نرسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری المپیک توکیو تیم ملی والیبال ایران آرژانتین المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن و لوآور از سری رقابت‌های هفته ۳۱ لیگ یک فرانسه امروز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود پاریس پایان یافت. پاری‌سن ژرمن اگر در بازی امروز پیروز شود سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمان لیگ فرانسه خواهد شد. در حال حاضر تیم موناکو در رده دوم و برست در رده سوم لیگ فرانسه قرار دارند.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک