Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر پژمان شاهرخی ضمن اشاره به بحران پیش آمده ناشی از افزایش موارد ابتلا و بستری کرونا گفت: به دلیل اضافه نمودن تخت‌های بستری و سرپایی و به طبع آن افزایش بار بیمارستان‌ها به صورت جدی دچار کمبود نیروی پرستار در استان شدیم که علی رغم همکاری پرستاران استان و انجام شیفت‌های سنگین و فشرده که موجب خستگی کادر درمان بود این کمبود همچنان ملموس بود، لذا بنا به اضطرار شرایط درخواست همکاری و اعلام نیاز از طرف دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به سراسر کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه در پی درخواست همکاری از دانشگاههای سراسر کشور، تاکنون ۲۷ نفر نیروی پرستار از طرف معاونت پرستاری وزارت بهداشت و درمان، از دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، به این استان اعزام و در بیمارستانهای شهرهای مختلف استان مشغول خدمت رسانی شده اند گفت: ۶ پرستار دیگر از نیروهای ارتش به این تعداد اضافه خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعلام اینکه همچنان نیازمند جذب نیروی پرستار جهت گذر از این بحران هستیم، گفت: از مجموع این نیروها، ۳ نفر در شهر پارسیان، ۱۴ نفر در شهر قشم، ۵ نفر در بندرلنگه و ۵ نفر در شهر بندرعباس مستقر شده‌اند.

به گزارش فارس، آنچه ضروری به نظر می‌رسد اعلام شمار افراد پرستاری و پزشک شاغل در بخش اداری دانشگاه علوم پزشکی است که می‌توانند در این شرایط سخت به یاری بخش درمان بشتابند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران