Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، در لیگ بیستم که با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید، برخی مربیان مدرک لازم برای صدور کارت سرمربیگری را نداشتند و ناچار شدند افراد دیگری را به عنوان سرمربی در لیست معرفی کنند.

 به طور نمونه، وحید فاضلی وقتی سرمربی نساجی بود، رضا حسن زاده را کنار خود داشت و خودش به عنوان مربی روی نیمکت می نشست و در ظاهر مربی تیم و در حقیقت سرمربی نساجی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سیدمهدی رحمتی هم در پدیده که ابتدا شهرخودرو بود و بعد از تغییر مالکیت، پدیده شد، محمد نوازی را کنار خود داشت و خودش با کارت سرپرست تیم روی نیمکت می نشست و نوازی که مربی تیم بود نامش سرمربی رد می شد و بادامکی که مدیر و سرپرست تیم بود، کارت مربیگری داشت. در سپاهان هم محرم نویدکیا این مشکل را با علیرضا مرزبان حل کرده بود.

اما حالا نیما نکیسا، سرپرست دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال قصد دارد در مهلت تعطیلی لیگ برتر مشکل این دست مربیان را حل کند. نیما نکیسا کلاس های آموزشی و دوره های دانش افزایی مختلفی را برای شهریور ماه، مهر، آبان و آذر در نظر گرفته تا مربیانی که مشکل مدرک دارند، با حضور در این دوره ها و کلاس ها برای رفع مشکل شان اقدام کنند.

 البته شرایط این مربیان با هم متفاوت است، به طور نمونه وحید فاضلی مدرک A آسیا را دارد و پرولایسنس ندارد، محرم نویدکیا و مهدی رحمتی هنوز مدرک A را نگرفته اند. رضا عنایتی که هوادار را به لیگ برتر رساند هم باید پرولایسنس بگیرد، مربیان دیگری هم هستند که باید مشکلات مدرکی خود را برطرف کنند.

نیما نکیسا شهریور ماه با برگزاری اولین دوره آموزشی، کلاس های مورد نیاز این مربیان را راه اندازی می کند تا در لیگ بیست و یکم شاهد مشکلات کمتری باشیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی