Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:17:10 GMT

موسسه قرآنی سرچشمه رحمت در کامیاران آغاز بکار کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۰۵۰۱

موسسه قرآنی سرچشمه رحمت در کامیاران آغاز بکار کرد

به گزارش ایرنا، مراسم افتتاح موسسه قرآنی سرچشمه رحمت روز جمعه با حضور رییس اتحادیه موسسات قرآنی کردستان و جمعی از مسوولان شهرستانی در سالن آمفی تئاتر شهرستان کامیاران برگزار شد. 

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران در این مراسم ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای فعالان قرآنی این شهرستان اظهار داشت: وجود موسسات قرآنی در هر شهرستانی به منظور توسعه و ترویج فعالیت های دینی و مذهبی امری لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زبیر حسین پناهی اضافه کرد : این موسسات در طول سال اقدام به برگزاری برنامه های مختلف به ویژه برنامه های آموزشی می کنند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم همواره از طرح های قرآنی حمایت کرده و می کند. 

وی اضافه کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا به دلیل محدودیت برگزاری برنامه های حضوری بیشتر برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری از طریق فضای مجازی و یا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضای مناسبی برگزار شده است. 

رییس اتحادیه موسسات قرآنی کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: از آنجا که کامیارانی ها همیشه در میان جمع منتخبین قرآنی حضور داشته و در زمینه فعالیت های قرآنی خوش درخشیده اند،این امید وجود دارد این شهرستان قطب قرآنی استان شود.

سامانه جامع مدیریت موسسات قرآنی با عنوان حمد به منظور  توسعه و گسترش بیمه فعالان قرآنی و ساماندهی فعالان این حوزه راه‌اندازی شده است و در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان  مشمول حمایت بیمه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده‌اند.

برچسب‌ها کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج فرهنگ و ارشاد اسلامی موسسات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدعباس دهقان در نشستی با مدیرمسئولان آموزشگاه‌های آزاد هنری استان یزد، افزود: مطابق بند"ل" ماده ۱۳۹ قانون مالیات‌های مستقیم بر آموزشگاهها، این صنف از پرداخت مالیات معاف هستند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌ها برای معاف از مالیات می‌بایست فرم اظهارنامه مالیاتی و دفتر اسناد مالی داشته باشند و فعالیت اقتصادی نیز در آموزشگاه آزاد هنری نداشته باشند. 
وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاه‌های آزاد هنری استان اظهار داشت:در راستای تداوم فعالیت هنری و همچنین تجهیز نمودن آموزشگا‌ها پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه بر مبنای تعرفه سه ماهه آخر سال گذشته به دفتر بر نامه ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ادامه داد: همچنین معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی طبق درخواست تسهیلات تبصره ۱۶ توسط واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به آموزشگاه‌های آزاد هنری انجام می‌شود. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بر اخذ کارت صلاحیت تدریس توسط هنرآموزان آموزشگاه‌ها تاکید کرد و گفت:هنرآموزان مشغول در آموزشگاه‌ها موظف به داشتن کارت صلاحیت تدریس می‌باشند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز قدیمی هستند پیگیری لازم برای دریافت مجوز دائمی از سامانه sso.farhang.gov.ir را انجام دهند. 
دهقان در بخش دیگری از سخنانش رعایت شئونات اسلامی، نصب نرخنامه و مجوز فعالیت، ارائه گزارش‌های سه ماهه آموزشگاه را در سامانه مربوطه را مورد تاکید قرارداد. 
لازم به ذکر است ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنر‌های سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس