Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور منتخب گفت: جنگ تبلیغاتی دشمنان و تحرکات رسانه‌ای آنان، نکته مهمی بود که ایشان فرمودند و ما در برابر این جنگ تبلیغاتی که فرهنگ، سیاست و انقلاب ما را نشانه گرفته است کم کاری کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رستاق افزود: تغییر در باور‌های مردم نسبت به دین و ارزش‌های انقلاب، تحریف تاریخ سیاسی ایران و جابه جا کردن جایگاه جلاد به جای شهید و خائن به جای خادم و نیز تغییر در سبک زندگی ایرانی اسلامی از مواردی است که دشمن در این جنگ تبلیغاتی به کار برده است که همه باید هوشیار باشیم که در این جنگ شکست نخوریم.

حجت الاسلام و المسلمین دلاوری اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف امام حسین (ع) در قیام عاشورا احیاء امر به معروف و نهی از منکر است و عزاداران عاشورا باید این درس را از نهضت عاشورا بگیرند و در عمل این دو فریضه را رواج دهند.

او به مردم به ویژه مدیران مجالس روضه خوانی و سوگواری سالار شهیدان در ماه محرم توصیه نمود تا دستورالعمل‌های بهداشتی صورت را به طور کامل رعایت کنند تا آسیبی به کسی نرسد و بهانه‌ای به دست افراد شیطان صفت نیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین دلاوری خاطرنشان کرد: از تحریف، انحراف و بدعت در عزاداری‌ها پرهیز شود و همچنین همگان سعی کنیم تا مرام امام حسین (ع) و یاران با وفایش را در عمل نشان دهیم.

خطیب نماز جمعه رستاق به مناسبت روز خانواده آیه ۶ سوره مبارکه تحریم را تلاوت نمود و نکات تفسیری آن را برای نمازگزاران بیان کرد.

او گفت: طبق این آیه داشتن ایمان کافی نیست، بلکه حفظ آن از خطرات و آسیب‌ها مهم است و اولین گام در اصلاحات، اصلاح خود و خانواده است.

امام جمعه رستاق بیان کرد: طبق آیه ۶ سوره مبارکه تحریم، ایمان به قیامت و باور به عذاب‌های الهی نقش مهمی در ایجاد تقوا و اصلاح خانواده و دیگران دارد و خداوند کیفر سختی مثل هیزم آتش دوزخ شدن را که در آیه بیان شده برای رها کردن خانواده قرار داده است.

خطیب نماز جمعه رستاق ادامه داد: همانطور که خداوند می‌فرماید " قوا انفسکم و اهلیکم " تربیت دینی فرزندان بر عهده مدیر خانواده است و تا زنجیر از پای خود باز نکنیم نمی‌توانیم دیگران را آزاد کنیم و خود سازی، شرط موفقیت در ساختن خانواده و جامعه است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه عزاداری محرم جنگ تبلیغاتی جمعه رستاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است