Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@22:22:31 GMT

پیشنهاد ضد تحریمی محسن رضایی به ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۰۹۶۲

پیشنهاد ضد تحریمی محسن رضایی به ونزوئلا

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ریکادو مندز، معاون رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و بر تعمیق دوستی و همکاری‌های ملت های ایران و ونزوئلا و کشورهای آمریکای جنوبی تاکید کرد.

رضایی تصریح کرد: ملت ونزوئلا به ملتی انقلابی و الگویی برای مردم آمریکای جنوبی تبدیل شده است. قلب های دو ملت و افکارمان به یکدیگر نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:دستاوردهای شما در سختی های اخیر بزرگ بوده است. ما دخالت در امور داخلی ونزوئلا و تحریم های ظالمانه را هیچگاه قبول نکردیم. ما صد سال است که با استعمار می جنگیم. ما توانستیم انگلیسی ها و آمریکایی ها را بیرون کنیم و تبدیل به قدرتی بزرگ در منطقه شده‌ایم. شما هم موفق خواهید شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما با همکاری هم می‌توانیم باشگاهی از کشورهای تحریم شده متشکل از پانزده کشوری که مورد تحریم قرار گرفته اند، ایجاد کنیم و برای همکاری های بیشتر تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: استقلال، مقاومت و پیشرفت کشور دوست ونزوئلا برای جمهوری اسلامی اهمیت دارد و همواره از عزت شما در برابر بدخواهان حمایت خواهیم کرد و امیدواریم که همکاری های اقتصادی ما گسترش پیدا کند. ما برای این همکاری ها آمادگی کامل داریم. روابط ما نوپا است اما به سرعت می تواند رشد پیداکند.

رضایی گفت: انتخابات مجلس شما نشان داد که ملت ونزوئلا پای آرمان های خود ایستاده است. نیروهای انقلابی در ایران تحولات و مقاومت ملت ونزوئلا را دنبال می کنند و سلام ما را به جناب آقای مادرو برسانید و به ایشان بگویید که این مقاومت و تلاش منجر به موفقیت خواهد شد.

همچنین در این دیدار ریکادو مندز معاون رئیس جمهور ونزوئلا گفت: برای ما مایه مباهات است که با جنابعالی دیدار می کنیم. برای ما روابط با ایران و ارتقا آن به بالاترین سطوح اهمیت فراوانی دارد. فاز اول روابط ما از دوران رئیس جمهور فقیدمان هوگوچاوز شروع شد و اکنون ادامه دارد.

وی افزود: ما از فرمانده چاوز آموخته ایم که به ملت ایران بزرگ احترام بگذاریم. مردمان ما برای حفظ استقلال و مفاهیم ضد امپریالیستی ایستادگی کرده اند و در این راه از ناحیه تحریم های آمریکا، آسیب هایی را متحمل شده ایم.

معاون رئیس جمهور ونزوئلا افزود: امیدواریم دو ملت ایران و ونزوئلا به هم نزدیک تر شوند. ما همواره از همکاری با ایران استقبال می کنیم و قدردان همراهی صمیمانه و برادرانه ملت ایران هستیم. روحیه ما برای مقابله با مشکلات بیشتر شده و در کنار شما بر همه سختی ها غلبه خواهیم کرد./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن رضایی ونزوئلا رئیس جمهور همکاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی

محسن افشانی با شماتت اقدامات توماج صالحی و قرار دادن او کنار شروین خاجی پور، مدعی شد، توماج صالحی بابت اقداماتش اعدام خواهد شد و تاکید کرد این ویدیو به یادگار بماند. مشخص نیست افشانی بر اساس چه اطلاعاتی از اعلام صالحی با این قطعیت سخن به میان آورد. اظهارات قابل تامل افشانی را می‌بینید و می‌شنوید.    

دیگر خبرها

  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال