Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار رده‌بندی مسابقات فوتبال المپیک توکیو در بخش مردان از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران با دیدار ۲ تیم ژاپن و مکزیک به انجام رسید که در نهایت نماینده قاره آمریکا به برتری سه بر یک دست پیدا کرد.

مکزیک برای کسب مدال برنز بی‌تاب بود. آنها خیلی زود و در دقیقه ۱۳ توسط کریستین کوردووا از روی نقطه پنالتی به گل نخست دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ دقیقه بعد یوهان واسکز پیش‌تاخته با یک ضربه سر غیر قابل مهار فاصله را به ۲ افزایش داد. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

در ۴۵ دقیقه دوم بازهم “سه‌رنگ‌ها” بودند که به گل رسیدند. آلکسیس وگا زننده این گل در دقیقه ۵۸ بود. البته این پایان ماجرای این مسابقه نبود. کائورو میتوما در دقیقه ۷۸ توانست تک گل سامورایی‌ها را در این مسابقه وارد دروازه اوچوآی باتجربه کند. نهایتا این مکزیک بود که با نتیجه سه بر یک از سد میزبان مسابقات گذشت و مدال برنز را به دست آورد. ژاپن اما دستش از رسیدن به مدال بازماند.

این چهارمین مدال کاروان مکزیک در این دوره از مسابقات المپیک بود که به دست آمد. آنها در تیروکمان، وزنه‌برداری و دایو هم صاحب گردن‌آویز برنز شده بودند.

دیدار نهایی فوتبال مردان فردا (شنبه) بین ۲ تیم برزیل و اسپانیا برگزار می‌شود. نماینده آمریکای جنوبی مدافع عنوان قهرمانی به حساب می‌آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو ژاپن مکزیک المپیک توکیو ژاپن مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور