Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توزیع نیروی برق مشهد جدول زمان بندی خاموشیهای احتمالی نقاط مختلف شهر مشهد طی هفته کنونی از ۱۶ تا ۲۱ مرداد ماه را در جدولی اعلام کرد.

به گزارش قدس آنلاین، سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: بنابر اعلام شرکت توانیر به دلیل افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق در تمامی بخشها و همچنین کاهش نزولات آسمانی و کم شدن میزان تولید نیروگاههای برق -آبی کشور، خاموشی های پراکنده مطابق جدول برنامه زمان بندی در هفته جاری به صورت روزانه در مشهد اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن حشمتی با بیان این که برنامه زمان بندی خاموشی های احتمالی برق برای حداکثر میزان صرفه جویی تهیه شده است افزود: با توجه به این که مدیریت مصرف برق در سطح کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعمال می شود لذا به منظور پایداری شبکه، به دستور مرکز کنترل در برخی از نقاط شهرها و روستاها، خاموشی های احتمالی و موردی تا حداکثر ۱۲۰ دقیقه اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتی که مشترکان در مصرف برق صرفه جویی کنند خاموشی در آدرس های مورد نظر تعدیل خواهد شد لذا از شهروندان درخواست می شود در هنگام استفاده از کولر و وسایل سرمایشی در ساعات اوج بار (۱۲ تا ۱۸) تا حد امکان از لوازم پر مصرف برقی مانند اتو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جارو برقی به طور همزمان استفاده نکنند و همچنین با تنظیم دمای کولر گازی روی درجه ۲۵ و کولر آبی روی دور کند در منزل و محل کار و مدیریت مصرف برق، امکان استمرار تامین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند.

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث در مدت زمان خاموشی احتمالی اعلام شده تا حد ممکن از آسانسور و سایر تجهیزات برقی حساس استفاده نشود و برای سرویس دهی مناسب به مشترکانی که به دلایل دیگر برق آنها قطع شده است در زمان خاموشی های فوق از تماس با مرکز ۱۲۱ و اتفاقات و سایر شماره های ادارات برق خودداری شود.

جدول خاموشی های احتمالی در وب سایت شرکت توزیع برق مشهد به آدرس www.meedc.ir  قابل مشاهده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جدول خاموشی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • تابستان منهای خاموشی
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد