Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت توزیع برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص زمان بندی خاموشی‌های احتمالی در تهران، جدول جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت را منتشر کرد.

متن اطلاعیه شرکت توزیع برق تهران بزرگ در خصوص زمان بندی جدید خاموشی‌های احتمالی تهران بدین شرح است: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به اطلاع هموطنان ساکن پایتخت می‌رساند بنا بر اطلاعیه شرکت برق منطقه‌ای تهران، بروز برخی مشکلات فنی در شبکه انتقال(موضوع اطلاعیه شرکت برق منطقه ای تهران) و وقوع محدودیت‌هایی در توزیع انرژی به ویژه در مناطق شرق و شمال شرق پایتخت، گروه‌های تعمیراتی و رفع عیب شرکت برق منطقه‌ای تهران، همچنان بدون وقفه در حال تلاش برای رفع مشکل و بازگرداندن شبکه به حالت عادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان تمامی متخصصان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در تلاشند تا پایداری شبکه برق تهران بزرگ را حفظ کنند. این شرایط منجر به ضرورت تغییر در برنامه زمان بندی خاموشی‌های احتمالی کلان شهر تهران شده است. شما می‌توانید جدیدترین زمان بندی تعیین شده را از طریق لینک‌های معرفی شده در ذیل این اطلاعیه دریافت کنید. ضمن عذرخواهی بابت تمامی مشکلات پیش آمده خواهشمندیم همچون همیشه با حداکثر صرفه جویی ممکن در مصرف برق با خادمان خود در صنعت برق کشور در گذر از شرایط فعلی، همراه و همگام باشید.

شایان ذکر است در صورت همکاری مشترکان برق در به کارگیری راهکارهای مدیریت مصرف و در نتیجه تامین انرژی موردنیاز شبکه، خاموشی اعمال نخواهد شد.

برای دیدن جدول خاموشی‌های احتمالی برق شهر تهران از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰  کلیک کنید.  

کد خبر 619247 برچسب‌ها خاموشی جداول خاموشی برق برق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خاموشی جداول خاموشی برق برق خاموشی های احتمالی برق تهران بزرگ شرکت توزیع زمان بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

بازی بزرگ هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران امروز در تهران بین پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد. دیداری که ۳ امتیاز آن اهمییت زیادی دارد و می‌تواند در تعیین تیم قهرمان سرنوشت ساز باشد. پرسپولیس که در بازی قبلی خود مقابل آلومینیوم در ضربات پنالتی مغلوب شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز بازی خانگی امروز دارد. در بازی قبلی پرسپولیس امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند را در اختیار نداشت.

همچنین وحدت هنانوف و سعید صادقی هم به دلیل سرماخوردگی همراه کاروان پرسپولیس راهی اراک نشدند. دو بازیکن سرماخورده پرسپولیس این هفته به تمرینات گروهی اضافه شدند و عالیشاه هم با رفع مصدومیتش مشکلی برای همراهی قرمز‌ها ندارد. وضعیت بیرانوند برای بازی امروز نامشخص است. هرچند بازی کردن بیرانوند ریسک بزرگی محسوب می‌شود و خیلی‌ها اعتقاد دارند بیرانوند برای بازی کردن نباید خیلی عجله کند. در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس قرار بود دوباره امیررضا رفیعی درون دروازه قرار بگیرد. با این حال احتمال ضعیفی هم برای بازی کردن بیرانوند وجود دارد.

به غیر از بیرانوند سایر مصدومان پرسپولیس به بازی مقابل سپاهان خواهند رسید و تنها غایب قرمز‌ها برای بازی امروز دانیال اسماعیلی فر است که به دلیل حرکت منشوری در بازی با صنعت نفت از همراهی تیمش در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان محروم شد. انتخاب جانشین دانیال برای این بازی یکی از دغدغه‌های کادرفنی پرسپولیس بود. در بازی با آلومینیوم و در نیمه دوم اسماعیلی فر یک خط جلوتر آمد و فرشاد فرجی در پست مدافع راست به میدان رفت. عملکرد فرجی در بازی با آلومینیوم خیلی خوب نبود و وینگر‌های آلومینیوم بار‌ها از سمت راست نفوذ کردند و حتی گل چهارم این تیم هم از همین جناح به ثمر رسید.

حالا از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده وحدت هنانوف به جای فرجی انتخاب اصلی اوسمار برای حضور در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس است و جانشین اسماعیلی فر خواهد شد. انتخاب تقریبا عجیبی که خیلی‌ها را متعجب خواهد کرد. وحدت مدت‌ها مصدوم بود و هفته‌هاست که برای پرسپولیس به میدان نرفته است. همچنین امید عالیشاه با رفع مصدومیتش جانشین خدابنده لو در ترکیب اصلی خواهد شد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بیرانوند در آخرین لحظه در ترکیب اصلی قرار نگیرد، ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بزرگ این هفته مقابل سپاهان به این شکل خواهد بود: امیررضا رفیعی، وحدت هنانوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها؛ پائز با سورپرایزهای بزرگ وارد می‌شود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد