Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان در گفتگوی تلفنی با فرمانداران شهرستان‌های استان هرمزگان، آخرین وضعیت شهرستان های استان را در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، فریدون همتی در گفتگوی تلفنی با فرمانداران شهرستان‌های استان هرمزگان و همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، بر نظارت حداکثری بر ترددها و فعالیت صنوف تاکید کرد و دستور داد، تمامی دستگاه های خدمات رسان در این خصوص با همکاری بسیج نسبت به کنترل و مدیریت بیماری‌ها در روستاها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی تاکید کرد : فرمانداران از مراکز درمانی به صورت میدانی بازدید و نتیجه پیگیری ها و خروجی اقدامات آن را گزارش کنند.   همتی تاکید کرد : هماهنگی و دستورات لازم به بخشداران در خصوص کنترل ورود به روستاها به جز در موارد ضروری انجام شود.   استاندار هرمزگان با اشاره به تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان، خاطرنشان کرد : دورهمی ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهداشت فردی و عمومی ، مهمترین عامل شیوع کروناست که چنانچه این رویه ادامه پیدا کند وضع به مراتب وخیم تر خواهد شد.   همتی با بیان اینکه ظرفیت مراکز درمانی در حال حاضر اشباع شده است ، از دست اندرکاران خواست پیش بینی لازم را برای تامین تخت انجام و در صورت نیاز از درمانگاه ها برای درمان بیماران استفاده کنند.   وی به پیگیری های انجام شده در خصوص  تامین واکسن اشاره کرد و گفت : طبق مکاتبات انجام شده از طریق ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا موضوع تامین واکسن برای تمامی اقشار و گروه ها انجام خواهد شد.   استاندار هرمزگان میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هرمزگان را بسیار کم ارزیابی کرد و بار دیگر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این خصوص تاکید و آن را مهمترین راهکار پیشگیری از بیماری کرونا عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظارت رعایت پیگیری رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

خلبان برزو فرجی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام چهار پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کرند غرب و ماهیدشت در استان کرمانشاه و اسدآباد در استان همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این مناطق توانستند به چهار نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به‌علت بیماری نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • آیا زالو واقعا می‌تواند درمان کننده باشد؟