Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی نوبت به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می‌رسد، تعداد کمی از مصرف کنندگان در واقع به فکر خرید یک دستگاه مؤثر و باکیفیت هستند.

به گزارش برنا، وقتی نوبت به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می‌رسد، تعداد کمی از مصرف کنندگان در واقع به فکر خرید یک دستگاه مؤثر و باکیفیت هستند. بیشترین چیزی که برای آنها در زمان خرید مهم است میزان هزینه‌ای است که این دستگاه برای آنها خواهد داشت و به سلامت آب تهیه شده توسط دستگاه، کمتر کسی توجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی میزان سختی آب در منطقه‌ای که زندگی می‌کنند را نمی‌دانند و بدون این آگاهی به دنبال انتخاب و خرید دستگاه آب تصفیه کن می‌روند. اگر سطح TDS یا همان سختی آب و مواد محلول در آب در محل شما کمتر از 250ppm است، می‌توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و به دنبال بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بازار با روش فیلتراسیون اسمز معکوس بروید.

اما اینکه کدام دستگاه بهتر است، مسئله است. در این مقاله می‌خواهیم به شما کمک کنیم که بهترین دستگاه را خریداری کنید. بهترین‌های بازار در حال حاضر که قابل اعتماد نیز هستند، دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی هستند. درباره این دستگاه‌های و قیمت آنها صحبت خواهیم کرد و همچنین بهترین برند برای خرید این دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد. برای شروع خوب است بدانید که خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مینروا فیلتر پیشنهاد ما به شما برای خرید دستگاه آب تصفیه کن تایوانی و با روش اسمز معکوس است.

انواع سیستم تصفیه آب

همان‌طور که اعلام کردیم دستگاه‌های تصفیه آب به روش‌های مختلف آب را برای مصرف شما تصفیه می‌کنند. به همین خاطر دانش شما نسبت به میزان آلودگی آب در منطقه و همچنین دانستن میزان سختی آب، بسیار به شما در خرید آب تصفیه کن کمک خواهد کرد.

سختی آب یا همان میزان مواد جامد محلول در آب اگر بالا باشد با دستگاه‌های دارای روش اسمز معکوس به خوبی برطرف می‌شود و به اصطلاح آب را نرم می‌کنند. برای همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از انتخاب دستگاه، حتما آب لوله کشی خانه خود را آزمایش کنید و بعد برای خرید اقدام کنید.

اما اگر پس از آزمایش مشاهده کردید که میزان سختی آب در منطقه شما پایین است و آب نرم است، روش اسمز معکوس برای شما خیلی خوب نخواهد بود و باید به فکر خرید دستگاه‌هایی دیگر باشید. در نهایت نیز اگر سطح آلودگی آب بسیار بالا باشد و میزان میکروب و ذرات ریز و درشت درون آب بالا باشد، باید به فکر خرید دستگاه‌های یو وی دار باشید. در این حالت ممکن است آلودگی بالا باشد، اما میزان سختی آب خیلی بالا نباشد. اما اگر هر دو موارد در آب منطقه شما بالا باشد، دستگاه تصفیه آب RO + UV بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

تایوان مهد بهترین دستگاه‌های آب تصفیه کن است و شما می‌توانید بهترین دستگاه‌ها را با روش‌های فیلتراسیون متفاوت از این کشور در خانه خود داشته باشید. برند مینروا فیلتر یکی از برندهای شناخته شده تایوانی در ایران است که می‌توانید مناسب با نوع آب منطقه خود از این برند بهتری دستگاه را خرید کنید، که هم برای شما از نظر قیمت به صرفه باشد و هم کارایی بسیار عالی داشته باشد.

 بهترین برند بازار برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت مینروا فیلتر بیش از یک دهه است که در حوزه فروش دستگاه‌های آب تصفیه کن تایوانی فعالیت می‌کند و از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت کشور تایوان است. تمام دستگاه‌های این برند ساخت کشور تایوان هستند و تمامی فیلترها و قطعات یدکی آن نیز ساخت تایوان، آمریکا و ژاپن هستند و بالاترین کیفیت را دارند.

تمام دستگاه‌های مینروا فیلتر دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا هستند و انواع دستگاه‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

تصفیه آب هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS تصفیه آب هفت مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva Ro7_Alkaline تصفیه آب شش مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva Ro6_50G تصفیه آب 8 مرحله ای لامپ یو وی دار اشعه ماورا بنفش مینروا مدل Minerva Ro8_UV

شما پس از آزمایش آب منطقه خود می‌توانید یکی از این دستگاه‌های تایوانی بالا را انتخاب کنید. اگر در مورد انتخاب نیز شک دارید، می‌توانید با کارشناسان مینروا تماس بگیرید و بر اساس آنچه نیاز دارید از آنها مشورت بگیرید. موضوع مهم دیگر برای شما در زمان خرید دستگاه آب تصفیه کن‌، مطمئنا هزینه و قیمت خواهد بود.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با توجه به تعداد مراحل و فیلترهای آن می‌تواند متغیر باشد. قیمت محصولات مینروا را می‌توانید در جدول زیر به طور کامل مشاهده کنید ( مرداد 1400 ) :

قیمت دستگاه‌های آب تصفیه کن تایوانی

3,990,000 تومان

تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا

3,740,000 تومان

تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا

3,490,000 تومان

تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا

4,490,000 تومان

تصفیه آب 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا (مناسب آب چاه خانگی)

هزینه‌های خرید و نصب دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه‌های تصفیه آب با هزینه نصب نیز همراه است. همچنین شما برای اینکه دستگاه سالمی داشته باشید و سال‌ها از آن به درستی استفاده کنید، باید برای نگهداری از آن نیز هزینه کنید و فیلترهای آن را به موقع تعویض کنید. در مورد دستگاه‌های مینروا فیلتر شما هیچ هزینه‌ی مازادی برای نصب و ایاب و ذهاب پرداخت نخواهید کرد. به این ترتیب هزینه این موارد از بودجه کلی شما حذف خواهد شد. در زمان تعویض نیز به همین ترتیب است و تنها هزینه‌ی پرداختی شما در زمان تعویض به خرید فیلترها مربوط می‌شود. این مورد یکی از بزرگترین مزیت‌های مینروا فیلتر است که خیال شما را از بابت هزینه‌های مازاد راحت می‌کند.

در زمان خرید از مینروا فیلتر، شما همچنین هزینه ارسال کالا را نیز پرداخت نخواهید کرد. کارشناسان مینروا فیلتر در زمان ارسال و نصب دستگاه، تنها هزینه کالا را از شما دریافت می‌کند و هزینه نصب و تعویض فیلترها توسط این برند رایگان است. بنابراین دستگاه برای شما رایگان ارسال می‌شود، در خانه شما به رایگان نصب می‌شود، در زمان تعویض فیلتر برای تعویض هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد و ایاب و ذهابی نیز برای آمد و شد کارشناسان نمی‌پردازید. به این ترتیب خرید به صرفه‌ای خواهید داشت و در عین حال نیز بهترین دستگاه‌های بازار و ساخت کشور تایوان را در خانه خود نصب خواهید کرد تا برای خانواده خود آب سالم تهیه کنید.

www.minervafilter.com

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه تصفیه آب تصفیه کن خانگی تصفیه آب تایوانی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاه آب تصفیه کن 000 تومان تصفیه آب مینروا مدل Minerva بهترین دستگاه میزان سختی آب مینروا فیلتر فکر خرید ساز مینروا اسمز معکوس برای خرید مرحله ای برای شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی

برای خرید قطعات ماشین لباسشویی از پخش قطعات لباسشویی، لازم است مرکز پخشی را انتخاب کنید که محصولات تولید داخل و خارج و اصل و استوک را داشته باشد.

خرید قطعات ماشین لباسشویی از پخش قطعات لباسشویی

اگر به‌دنبال یک قطعه کمیاب برای ماشین‌ لباس‌شویی قدیمی خود هستید و یا می‌خواهید از مرکز پخش عمده قطعات لباسشویی، انواع لوازم لباسشویی را برای مغازه خود بخرید، این مقاله اطلاعاتی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در اینجا اطلاعات مفیدی را درباره لوازم ماشین لباسشویی، تولیدکنندگان قطعات لباسشویی و پخش قطعات لباسشویی ارائه می‌کنیم.

بورس قطعات لباسشویی در تهران کجاست؟

بورس قطعات لباسشویی در تهران، همین‌جا زیر انگشتان شما قرار دارد! دیگر لازم نیست برای پیداکردن نمایندگی قطعات لباسشویی و خرید قطعات لباسشویی، تهران را بگردید. شما می‌توانید برای فروش عمده قطعات لباسشویی به‌راحتی و با کلیک روی این لینک، قیمت قطعات ماشین لباسشویی را متوجه شوید و انواع این قطعات را از مرکز آنلاین قطعات لباس شویی خریداری کنید.

انواع قطعات یدکی ماشین لباسشویی

قطعات یدکی لباسشویی معمولا چند نوع‌اند:

•قطعات لباسشویی اصلی

•قطعات استوک

•قطعات تولیدی وارداتی

•قطعات تولید داخلی

در ادامه با هر کدام از این قطعات و موارد مصرف آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

قطعات لباسشویی اصلی

لوازم یدکی ماشین لباسشویی اصلی، قطعاتی هستند که توسط شرکت سازنده ماشین لباسشویی و یا یک شرکت معتمد آن ساخته می‌شوند. این قطعات کیفیت بسیار بالایی داشته و از نظر عملکرد و دوام، تفاوتی با قطعات داخلی ماشین لباس‌شویی اصلی ندارند.

قیمت قطعات لباسشویی اصل از سایر قطعات تولیدی، وارداتی و استوک بیشتر است. معمولا این قطعات تنها در نمایندگی‌ها فروخته می‌شوند. اما با توجه به مشکلات ناشی از تحریم‌های علیه ایران، برخی از برندهای معروف لوازم خانگی، نمایندگی در داخل ایران ندارند. به‌همین دلیل نیز برخی از مراکز فروش قطعات لباسشویی، این قطعات را به‌شکل غیررسمی از نمایندگی برندها در کشورهای همسایه خریداری کرده و وارد کشور می‌کنند.

اگر قصد خرید قطعات اصلی را دارید، لازم است با ثبت شماره‌ای که روی قطعه حک شده است در سایت فروشنده، از کیفیت و اصل‌بودن محصول مطمئن شوید.

قطعات استوک

قطعات استوک به قطعات اصلی دست دوم گفته می‌شود. برخی از قطعات ماشین لباسشویی بسیار گران هستند و یا به دلیل قدیمی‌بودن دستگاه و یا مشکلات مربوط به تحریم‌ها به ایران وارد نمی‌شوند. در این موارد می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را از یک مرکز فروش قطعات استوک لباسشویی خریداری کنید. این مراکز، قطعات اصلی دست دوم، اما سالم را از دستگاه‌های اسقاطی خارج کرده و یا به داخل کشور وارد می‌کنند.

برای خرید قطعات استوک، لازم است مطمئن شوید که قطعه مورد نظر به‌درستی کار می‌کند؛ در غیر این صورت هزینه‌ای که برای این لوازم یدکی لباسشویی صرف می‌کنید به هدر خواهد رفت.

قطعات استوک قیمت کم‌تری نسبت به قطعات اصلی نو دارند، اما ممکن است از قطعاتی که به وسیله تولید کنندگان قطعات لباسشویی در داخل تولید شده و یا از کشور چین وارد می‌شوند، گران‌تر باشند.

قطعات تولیدی وارداتی

قطعات تولیدی وارداتی، قطعات یدکی هستند که توسط انواع تولیدی قطعات لباسشویی در خارج از کشور (مخصوصا چین) تولید می‌شوند. این قطعات کیفیت انواع اصلی را ندارند، اما می‌توانند ماشین لباسشویی شما را نجات دهند.

تعداد بسیار زیادی از شرکت‌های فروش عمده قطعات لباسشویی در خارج از کشور هستند که قطعات یدکی انواع ماشین لباسشویی را تولید و به کشورهای مختلف از جمله ایران صادر می‌کنند.

قیمت این قطعات، معمولا کم‌تر از دو نوع اول است؛ با این حال، قیمت بسته به کیفیت و نوع قطعه، می‌تواند متفاوت باشد.

قطعات تولید داخلی

انواع تولید کننده قطعات لباسشویی در ایران وجود دارند که لوازم یدکی انواع ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی را تولید می‌کنند. قطعات ساخت داخل، بسته به شرکت‌های سازنده قیمت متفاوتی دارند؛ اما با توجه به اینکه با دلار آزاد وارد کشور نمی‌شوند، ممکن است مقرون‌به‌صرفه‌تر و حتی با کیفیت‌تر از انواع لوازم یدکی وارداتی باشند.

این شرکت‌ها فروش اینترنتی قطعات ماشین لباسشویی را به‌شکل عمده و جزئی بر عهده دارند و به صاحبان ماشین‌های لباس‌شویی و همچنین مغازه‌های فروشنده قطعات یدکی کمک می‌کنند، تا قطعات لباسشویی بازار تهران را با قیمت مناسب خریداری کنند.

از چه مرکز پخشی قطعات یدکی ماشین لباسشویی را بخریم؟

شما می‌توانید لوازم ماشین لباسشویی را از انواع شرکت تولید کننده قطعات لباسشویی خریداری کنید. اما اگر بتوانید یک مرکز فروش قطعات ماشین لباسشویی پیدا کنید که هم قطعات تولید داخل و خارج را عرضه کرده و هم قطعات اصلی و استوک را داشته باشد، می‌توانید همه نیازهای خود را یک‌جا برطرف کنید.

کد خبر 749358

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!