Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود ۲۳۵میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۶هزار و ۸۸۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۱درصد یعنی هزار و ۴۶۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «فرآورده‌های نفتی» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و  «اطلاعات و ارتباطات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نماد «شپنا»، «تاپیکو» و «میدکو» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «فارس»، «وبملت» و «های وب» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری پالایش نفت اصفهان حدود ۵۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی صنایع پتروشیمی خلیج فارس با برتری حدود ۴۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۳نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۶نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۲۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۶۳۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

پربیننده ترین رشد همه بازار‌های دارایی در هفته دوم مرداد / کدام بازار بازدهی بیشتری داشت؟ مروری به عملکرد بورس در هفته دوم مرداد ماه پیش بینی وضعیت بورس در دولت جدید مردم عادی چطور می‌ توانند از بورس کالا سیمان بخرند؟ نقشه بورس (۱۶مرداد) / رشد ۱۰هزار واحدی شاخص کل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس حقیقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۶۰۴۶ واحدی به ۲,۳۱۰,۳۷۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ با رشد ۶۰۴۶ واحدی به ۲,۳۱۰,۳۷۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۳۷.۹۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۰۵۶ میلیارد سهم بود که طی ۴۶,۰۳۴ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۲۴۱.۰۸۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۴۱,۶۳۲.۹۳۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748261

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار