Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@11:37:45 GMT

شهردار قم ابقاء شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۸۰۰۰

شهردار قم ابقاء شد

گروه استان‌ها- اعضای شورای شهر قم امروز در جلسه رسمی خود بر ابقای شهردار قم رای اعتماد دادند تا سقاییان‌نژاد برای سومین بار از شورای شهر قم رای اعتماد بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ظهر امروز در نشست خبری با تشریح فرآیند انتخاب شهردار قم، اظهار داشت: شهردار قم از 13 رای اعضای شورای اسلامی شهرقم 11 رای را به خود اختصاص داد تا برای چهار سال دیگر به عنوان شهردار قم در این شهر مشغول خدمت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزگرد دانشجویان قم با محوریت مقابله با آسیب‌های فضای مجازی به روایت تصویرآغاز تزریق واکسن ایرانی در منطقه پردیسان قم + فیلم35 درصد تولیدات صنایع چوبی کشور در استان قم انجام می‌شود

وی بیان کرد: عملکرد شهردار قم با تدوین شاخص‌های هشت‌گانه و ارزیابی عملکرد شهرداری مستقر با شاخص‌های 21 گانه مورد ارزیابی قرار گرفت و در این زمینه نیز اعضای شورای پنجم و ششم نیز به ارائه نظرات خود اقدام کردند. درمجموع 21رزومه برای انتخاب شهردار قم توسط کمیته هفت نفره موردبررسی قرار گرفت که در مرحله نخست به هشت نفر رسید و پس از تعدادی انصراف و حذف که تعداد آنان به پنج نفر کاهش یافت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: پس‌ازآن کمیته‌ای برای مصاحبه تشکیل در مجموع 10 ساعت مصاحبه و مذاکره با شهردار فعلی قم صورت گرفته و شهردار عملکرد و برنامه‌ها خود را مطرح و دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها انتقال داده شد. در نهایت با مقایسه گزینه‌های مختلف و شاخص‌های هشت‌گانه و با توجه به رضایت صاحب‌نظران و مردم از عملکرد شهردار در جلسه رسمی امروز با اخذ رای و از 13 نفر سقاییان نژاد با 11 رای موافق انتخاب شدند.

وی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قم به‌صورت دقیق به مقایسه عملکرد شهردار فعلی قم پرداخته و پس از مطرح‌کردن دغدغه‌ها تصمیم بر ابقای شهردار قم را گرفتند. بر این باوریم ثبات مدیریت شهری در قم می‌تواند در ارتقاء برنامه‌های این کلان‌شهر تأثیرگذار باشد و امیدواریم این مهم نیز محقق شود.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر مرتضی سقاییان نژاد به مدت شش سال است که به‌عنوان شهردار در شهر قم فعال است و به اعتقاد صاحب‌نظران در دوران مدیریت وی تحولات زیادی در شهر قم اتفاق افتاده؛ وی پیش‌ازاین شهردار اصفهان و رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان بوده است.

انتهای پیام/459/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر عملکرد شهردار اعضای شورای شهردار قم شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد

گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان حاکیست دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه عصر دیروز به ریاست نقی کریمی رییس شورا و با حضور اعضای شورا، حسین مهدی‌زاده شهردار همچنین اصحاب رسانه با موضوع رای گیری جهت استیضاح یا ابقا شهردار ارومیه تشکیل شد.

در این جلسه شهردار ارومیه به سوالات و انتقادهای اعضای شورای اسلامی پاسخ گفت، و سپس طرح استیضاح وی به رای گذاشته شد که پس از رای گیری، حسین مهدی‌زاده با ۷ رأی موافق و ۴ رأی مخالف شهردار ارومیه باقی‌ماند.

جلسه استیضاح شهردار ارومیه چهار ساعت طول کشید.

شورای اسلامی شهر ارومیه ۱۱ نفر عضو دارد که برای استیضاح شهردار لازم بود طبق قانون دو سوم اعضا شورای موافق استیضاح باشند تا شهردار برکنار شود، اما با توجه به وضع موجود استیضاح رای نیاورد و حسین مهدی‌زاده به عنوان شهردار در سمت خود ابقا شد.

چهارم اردیبهشت ماه امسال در جلسه دویست و شصت و دومین جلسه شورای شهر ارومیه،  اعضا به طرح استیضاح شهردار مرکز استان آذربایجان‌غربی رای داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • خروج علیه شهردار تهران