Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود معظی معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به واکسینه شدن بیش از ۱۵ هزار فرهنگی در استان گفت: کار واکسینه شدن فرهنگیان در استان به نحو مطلوبی در حال انجام است و پیش بینی شده تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

او افزود: بیشتر شهر‌های خوزستان در حال تزریق واکسن کرونا به فرهنگیان است، اما تعداد محدودی از شهر‌ها هنوز کار را آغاز نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معظی بیان داشت: همکاران بالای ۵۰ سال از چند روز گذشته کار واکسیناسیون خود را آغاز کردند و حالا باید همکاران ۵۰ سال به پایین واکسینه شوند.

معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص بازگشایی مدارس و حضور معلمان تصریح کرد: ما به تمام همکاران توصیه می‌کنیم که برای تزریق واکسن هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: سلامت فرهنگیان در وهله اول و در اولویت کار است، چراکه از دست دادن یک همکار ضایعه جبران ناپذیری خواهد بود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال

ایسنا/خوزستان بانوی خوزستانی به اردوی آماده سازی تیم‌ملی فوتبال فراخوانده شد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند