Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین  المللی در وین، در توئیتی نوشت: دیروز هفتاد و ششمین سالگرد بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی بود که منجر به کشته شدن تا ۲۲۶ هزار غیر نظامی شد. این، جنایت علیه بشریت و نسل کشی بود.

وی اضافه کرد: آمریکا اولین کشوری بود که از سلاح های هسته ای استفاده کرد، همچنان زرادخانه اتمی خود را توسعه می دهد و دیگران را نیز به استفاده از این سلاح ها تهدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برای ایجاد جهانی امن، تمامی سلاح های اتمی باید به طور کامل نابود شود.

به گزارش فارس، ۷۶ سال پیش آمریکا برای نخستین بار از بمب اتم علیه بشریت استفاده کرده و طی دو بمباران اتمی دو شهر ژاپنی هیروشیما و ناگازاکی دست کم ۲۱۰ هزار نفر را به خاک و خون کشید./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: غریب آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی

بازدید 10 روسیه حملات سنگینی بر روی خطوط پشتیبانی اوکراین از مرز لهستان انجام داده است. حالا نیروی هوایی روسیه یک ویدیوی متفاوت از مراحل تسلیح و بمباران با جنگنده سوخو 34 منتشر کرده است. در این ویدیو که از چندین زاویه گرفته شده، بمب‌های نیم تنی FAB-500 که با کیت‌های هدایت دقیق تجهیز شده‌اند و با بالک‌هایی به سمت هدف پرتاب می‌شوند، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. تصاویر این عملیات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح