Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس سنندج، هیوا لهونیان در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که به صورت وبینار برگزار شد،اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مسوولین با مردم سعی در امر اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح دارد.

وی با اشاره به اهمیت افکار عمومی و جایگزینی اقناع با روش‌های مناسب و تاثیرگذار تبلیغاتی افزود: ارتقای جایگاه و رشد فعالیت‌های روابط عمومی نقش مهمی در ارتقا و پیشبرد اهداف هر سازمان و دستگاهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه به کسب سه عنوان برتر شرکت توزیع برق استان در جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، گفت:  پس از دریافت چهار تندیس و لوح ویژه توسط شرکت توزیع برق کردستان از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر روابط عمومی این شرکت نیز توانست در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های برتر صنعت آب و برق کشور ۳ مقام کشوری را به صورت هم زمان کسب نماید که این مهم در تاریخ فعالیت‌های این شرکت بی‌نظیر بوده است.

لهونیان به کسب رتبه اول روابط عمومی شرکت برق استان در بخش ” فضای مجازی و تولید محتوا اشاره کرد و اظهار داشت:کسب رتبه سوم در حوزه ” مدیریت و برنامه‌ریزی» و کسب عنوان شایسته تقدیر در حوزه ” خلاقیت و نوآوری از دیگر مقام‌های کسب شده روابط عمومی شرکت برق استان کردستان در این جشنواره کشوری است.

وی تصریح کرد: این موفقیت نشان از هماهنگی، همدلی و حمایت مجموعه همکاران  و برنامه‌ریزی مناسب حوزه روابط عمومی شرکت برق استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به نقش مهم روابط عمومی در هر سازمانی گریزی زد و افزود:  روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها دارند و حیطه و تأثیر فعالیت آنان در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی در سطح خرد و کلان بر هیچکس پوشیده نیست.

لهونیان با بیان اینکه معمولا فعالیت روابط عمومی‌ها چندان ملموس نیست، گفت: روابط عمومی‌ها معمولا تأثیرات گسترده‌ای در سطح سازمان‌ها و شرکت‌ها از خود برجا می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و مخاطبان و ارائه خدمات بهتر و در نهایت ارائه چهره واقعی و شفاف هر شرکت و یا سازمان به مخاطبان از مهم‌ترین رسالت‌های روابط عمومی‌ها در هر سازمانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: این وظایف در قالب مجموعه‌ای از فعالیت‌های ارتباطی صورت می‌گیرد که تحت عناوین ارتباط با رسانه‌ها و سازمان‌ها  و ارتباط مردمی، پژوهش و افکارسنجی، برنامه‌ریزی و امور فرهنگی می‌توان از آنها یاد شود، قطعا کسب این عناوین و مقام‌ها، سطح انتظارات و توقعات شرکت را از مجموعه روابط عمومی، در آینده بیشتر خواهد کرد.

گفتنی است؛ روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان با ۲۳ اثر در بخش‌های مختلف« فضای مجازی و تولید محتوا، مدیریت و برنامه ریزی، خلاقیت و نوآوری، جشنواره و نمایشگاه و فرهنگسازی و آموزش همگانی و انتشارات و مستندات در جشنواره وزارت نیرو شرکت کرد و توانست سه مقام برتر این جشنواره را بدست آورد.

روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان سال گذشته مقام دوم در بخش” جشنواره و نمایشگاه» را در بین صنایع آب و برق کشور  کسب کرد.

انتهای پیام/2330/85

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان جشنواره فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار

سازمان غذا و دارو، از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابراین گزارش،در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب