Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@07:16:59 GMT

دیدار رییس دفتر سیاسی حماس با ولایتی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۱۵۷۴

ولایتی و اسماعیل هنیه روز شنبه ۱۶ مرداد ماه بایکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری میزان - ولایتی روز شنبه ۱۶ مرداد ماه با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس دیدار کرد و ضمن خوش آمد گویی به اسماعیل هنیه، بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد و روند رشد، پیشرفت و پیروزی جهاد و مقاومت را غیر قابل مقایسه با گذشته اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولایتی با اشاره به آشنایی و ارتباط ۴۴ ساله با مقام معظم رهبری افزود: همه ما در مسیر خدا حرکت می‌کنیم و اینکه مقام معظم رهبری همواره اولین مسئله را، فلسطین مطرح می‌کنند، اعتقاد دینی و راسخ ایشان به این اولویت است.

وی تصریح نمود: نکته‌ای که ایشان اعتقاد دارند این است که معتقدند آمریکا باید از منطقه بیرون برود.

ولایتی همچنین بر آمادگی ایران برای تبادلات دانشگاهی و ارائه خدمات درمانی تاکید کرد و ضمن تقدیر از تلاش، شجاعت، تدبیر و ایستادگی جبهه مقاومت اظهار امیدواری نمود به زودی در ایران با مقام معظم رهبری دیدار صورت گیرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار با ابراز خوشحالی از دیدار مجدد با ولایتی، از مواضع ثابت، پایدار و همیشگی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم فلسطین و آرمان‌های فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

اسماعیل هنیه پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را به ملت و دولت ایران تبریک گفت و تاکید کرد: این الگو یک شیوه بسیار جالب در ایران است که در منطقه مانند آن را مشاهده نمی‌کنیم و این انتخابات نشان داد که برای رای، اراده و انتخاب مردم احترام و اهمیت ویژه وجود دارد و با هدایت‌های مقام معظم رهبری موجب سربلندی و افتخار است.

هنیه در بخش دیگری از این دیدار افزود: فلسطین و جنبش‌های اسلامی موفقیت‌های بزرگ و پیشرفت بسیار زیادی را در مبارزه و جهاد به دست آورده اند و رهنمود‌های مقام معظم رهبری همیشه چراغ راه بوده و هست و ایشان یک نعمت بزرگ برای جهان اسلام می‌باشند

هنیه تاکید کرد: جنبش حماس در روند‌های بزرگی همچون تربیت، آموزش، تبلیغ، مقاومت و جهاد علیه دشمن صهیونیستی و... پیشرفت‌های فراوان و موثری به دست آورده است. شاید قبلا مبارزه با اسراییل غیر قابل تصور بود، ولی امروز با این اتحاد و یک صدا بودن تمام امت اسلام، فلسطین و خط مقاومت، دیکر مبارزه با اسراییل امری نشدنی نیست و ان شالله پیروزی‌های بیشتر نزدیک است و همه باهم به زودی در قدس نماز خواهیم خواند. از نظر رویارویی با دشمن مقاومت توانسته دستاورد‌های بزرگی داشته باشد و ما بار دیگر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه تشکر می‌کنیم و این نبرد‌ها و پیروزی‌ها تمام فلسطینیان را در داخل و خارج با هم متحد کرده و این یک نشانه بی سابقه بود و موجب ترس صهیونیست‌ها شد که در اجرای رهنمود‌های مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدایی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شد و ما ادامه دهنده خط راه این شهدا تا پیروزی قدس هستیم و از مواضع خود لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

اسماعیل هنیه افزود: مواضع ثابت، پایدار و جدی جمهوری اسلامی ایران و حمایت از آرمان‌های فلسطین برای ما بسیار ارزشمند است و مواضع مقام معظم رهبری امتداد خطی است که امام راحل با اعلام روز قدس ترسیم نمودند.

بیشتر بخوانید: قدردانی رئیس دفتر سیاسی حماس از مواضع رهبر انقلاب در مسئله فلسطین

انتهای پیام/

برچسب ها: ولایتی اسماعیل هنیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ولایتی اسماعیل هنیه جمهوری اسلامی ایران دفتر سیاسی حماس مقام معظم رهبری اسماعیل هنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم