Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر مرادی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفتگو با  فارس از پلمب قهوه خانه ای در حوالی محله خانی آباد تهران به علت عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

سرهنگ مرادی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط حاد کرونایی حاکم بر تهران، تا اطلاع بعدی فعالیت تمام مشاغل پر ریسک ممنوع است و در صورت فعالیت این صنوف با دستور قضائی پلمب خواهد شد، گفت: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از فعالیت و بازگشایی قهوه خانه ای در حوالی محله خانی آباد بدون رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران اداره اماکن در این محل، مشخص شد که حدود30نفر در این قهوه خانه حضور دارند، افزود: با مشاهده وضعیت موجود با اخذ دستور قضائی متصدی متخلف قهوه خانه مورد نظر دستگیر و واحد صنفی نیز پلمب شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اشاره به اینکه در صورت عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا توسط واحدهای صنوف پر ریسک شاهد گسترش و شیوع این بیماری خواهیم شد،خاطر نشان کرد: سلامت شهروندان و ارتقاء امنیت عمومی آنان از اولویت های پلیس است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده واحدهای صنفی متخلف از طریق شماره تلفن 110 پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلمب قهوه خانه خانی آباد قهوه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • مشاغل بهاره در تهران قدیم | کاهگل‌مالی و یخ‌فروشی
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • (ویدئو) فوت‌وفن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد