Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@09:26:33 GMT

دوران پشت میز نشینی به سر آمده

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۲۸۵۵

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از اتاق اصناف ایران، مجتبی صفایی با بیان اینکه بخش خصوصی بزرگ‌ترین مجموعه اقتصادی کشور است که متأسفانه در سال‌های اخیر توجهی به این بخش نشده و حوزه اقتصادی و صنعتی کشور نیاز به وزیر کاردان و عملیاتی دارد، اظهار کرد: دوران پشت‌میزنشینی و تصمیم گرفتن برای وضعیت اقتصادی مردم به سر آمده است و اگر می‌خواهیم شاهد رونق و پویایی اقتصاد کشور باشیم باید وارد عمل شویم و توجه بیشتری به بخش خصوصی کشور و ارتقای تولید داخلی کشور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در چند سال گذشته بخش خصوصی کشور به‌نوعی همواره مغضوب برخی از مسئولان بوده و گوش شنوایی برای مشکلات و مطالبات آن‌ها وجود نداشته است و انتظار این است وزیری انتخاب شود که کاربلد و مردمی باشد و دغدغه مردم و رفع مشکلات اقتصادی نظام را داشته باشد.

صفایی با بیان اینکه در دوره قبلی وزیر منتخب هیچ جلسه‌ای را با هیئت‌رئیسه اتاق اصناف ایران نداشت، گفت: باید افرادی که دغدغه نظام و مردم را دارند پای کار بیایند و هوای مردم را داشته باشند کسی که قرار است بر مسند وزارت تکیه کند باید بداند که سرنوشت ۸۰ میلیون هموطن متاثر از تصمیمات او است بنابراین اینکه پشت میز نشسته و به صورت جهادی در میدان حضور نداشته باشیم و از نزدیک با مشکلات مناطق صنعتی و صنفی کشور آشنا نشویم و از خیلی اتفاقات بی‌اطلاع باشیم نتایج مطلوبی به دنبال ندارد.

وی افزود: مجموعه صنفی کشور در یک سال و نیم اخیر به دلیل خسارت‌های پی‌درپی از تعطیلی کرونا و وضعیت ایجاد شده تغییر شغل داده و یا به‌طورکلی ورشکست شدند و توجهی که اصناف انتظار داشتند از سوی دولت، صورت نگرفت.

صفایی اظهار کرد: وزیر منتخب حوزه صنعتی و اقتصادی باید در میدان حضور داشته باشد، حضور وزیر در میدان برای اخذ تصمیمات ضروری که وضعیت را به سمت بهبودی پیش ببرد لازم است؛ و به‌گونه‌ای که در جلسات ستاد تنظیم بازار کشور حضور فعال داشته باشد که در غیر این صورت چگونه می‌تواند اشراف عملیاتی بر قیمت‌گذاری دقیق کالا و تصمیم مثبت در راستای نهادهای دامی و دیگر موضوعات مهم اقتصادی کشور داشته باشند؟!

به گفته وی جامعه صنفی کشور و اتاق اصناف ایران برای رئیس جمهوری و تمامی اعضای کابینه دولت سیزدهم آرزوی موفقیت دارند و اصناف در کنار آنان خواهند بود و امیدواریم این عزیزان نیز دغدغه بخش خصوصی را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پشت میز نشینی اتاق اصناف بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، 

متن پیام دکتر ابراهیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بانک سپه آغاز فصلی نو در سپهر اقتصادی کشور و نوید‌بخش خودباوری و اتکاء به سرمایه‌های مادی و معنوی فرزندان این مرز و بوم است. نخستین و بزرگترین بانک کشور با گذر از نزدیک یک قرن تلاش و خدمت صادقانه، در نودونهمین سالروز تاسیس خود همچون درختی تناور ریشه در اعتماد عموم مردم و مشتریان گرانقدر خود دارد و نام، آوازه، قدمت، اعتبار، موفقیت‌ها و دستاوردهای آن بر بلندای نظام پولی و مالی کشور می درخشد.

بی‌تردید دوام و قوام بانک سپه بر همت بلند و اراده راسخ مدیران و کارکنان خدوم این بانک استوار شده و طی نود و نه سال فعالیت، به پشتوانه سرمایه بزرگ انسانی خود، با عبور از حوادث گوناگون و امواج پرتلاطمی همچون جنگ، تحریم، تنگناهای اقتصادی و سنگ‌اندازی‌های بدخواهان این ملک و مملکت، توانسته است سربلند و پرقدرت به مسیر خود ادامه دهد و بر قله‌های رفیع پیشرفت و افتخار بایستد.

خدمت به مردم، کسب دستاوردهای مختلف در شبکه بانکی کشور و تلاش برای شکوفایی اقتصادی و خودکفایی میهن عزیزمان، مدال افتخار و مایه مباهات بانک بزرگ و با اصالت سپه است؛ بانکی که امروز با نقش‌آفرینی در اقتصاد ایران اسلامی، پشتیبانی از اَبرپروژه‌های کلان ملی و حمایت از اقشار مختلف مردم، سرمایه‌ای بی‌بدیل برای کشور محسوب می‌شود.

اینک در نود و نهمین سالروز تاسیس بانک سپه، یاد، نام و اقدامات ارزشمند پیشکسوتان بانک به ویژه شهدای والامقام آن را گرامی می داریم و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، هم پیمان می‌شویم که همه توان و تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیریم و از هیچ اقدامی در مسیر رشد، شکوفایی اقتصادی، خدمت به عموم هموطنان و عزت و سربلندی کشور دریغ نورزیم.
اینجانب فرارسیدن چهاردهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی را به همه مدیران، کارکنان پرتلاش و مشتریان عزیز تبریک و شاد‌باش عرض می‌کنم و با تقدیر از تلاش‌های ارزنده شما گرامیان، سربلندی، توفیقات روزافزون و بهروزی بانک بزرگ سپه و کارکنان خدوم آن را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

آیت اله ابراهیمی - مدیرعامل بانک سپه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند