Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:37:00 GMT

وزیر علوم با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۶۴۶۷

وزیر علوم با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، فرا رسیدن ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز پاسداشت خبرنگار را به همه‌ی خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و دست‌اندرکاران حوزه رسانه تبریک گفت.

متن پیام دکتر منصور غلامی به این شرح است؛

ن والقلم و ما یسطرون

مروزه نیاز بشر به آگاهی و اطلاع‌رسانی نمودِ بیشتری یافته و آنچه که همگان به دنبال آن هستند؛ سرعت بالا، سهولت دسترسی و صرف هزینه زمانی و مالی کمتر است تا بتوانند آگاهی خود را از مسائل مختلف افزایش دهند و اینجاست که جایگاه ارزشمند خبرنگاران و رسانه‌ها و نقش آنان در زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عیان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران زبان گویای جامعه‌اند، چشمان پرسشگری که جز به آسودگی مردمان گشوده نمی‌شود. این گرانمایگان به مثابه تاریخ‌نگارانی هستند که آنچه در جامعه اتفاق افتاده را بدون در نظر گرفتن علایق شخصی و با کنار گذاشتن هرگونه تعصب، با قلم صداقت می‌نگارند و اخبار واقعی را به مردم زمان خود انتقال می‌دهند و آنچه که در حافظه تاریخ ماندگار می‌شود، نوشته‌هایی است که توسط آنان ثبت و ضبط شده است.

امیدواریم این تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مجاهدان آگاهی، همواره با پاسخگویی مسئولانه مدیران و دست‌اندرکاران جامعه همراه و روشنی و شفافیت ارمغان تلاش آنان به مردم باشد.

بی شک دستیابی به بسیاری از موفقیت‌ها در حوزه آموزش عالی نیز مرهون اطلاع‌رسانی و گزارش دقیق و بهنگام عملکرد دانشگاه‌ها توسط خبرنگاران و رسانه‌ها بوده است.

اینجانب به سهم خود از نقش و تأثیرگذاری خبرنگاران محترم حوزه آموزش عالی و دبیران و سردبیران ارجمند در آگاهی‌بخشی دقیق و سریع به مخاطبان نظام آموزش عالی کشور و همه آحاد جامعه، قدردانی می‌نمایم و با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد، به روان شهدای اصحاب رسانه و قلم به ویژه شهید محمود صارمی درود می‌فرستم و از خداوند متعال علو درجات آنان را خواهانم.

به پاسداشت این روز فرخنده، از اینکه در طول مدت خدمتگزاری دولت یازدهم و دوازهم با اهتمام و تلاش وافر جامعه رسانه‌ای کشور، شاهد شکوفایی حوزه علم و دانش بودیم، سپاسگزارم ووسلامتی، بهروزی و توفیقات روزافزونتان همه‌ی عزیزان حوزه خبر و رسانه را از درگاه حضرت احدیت مسألت می‌نمایم.

منصور غلامی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

مردادماه ۱۴۰۰

کد خبر 5276060 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری روز خبرنگار دانشگاه آزاد اسلامی واکسیناسیون دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 1400 انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرش بدون آزمون آزمون دستیاری دانشگاه تهران دانشجویان معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، ظهر یکشنبه در آئین افتتاح شورای حل اختلاف ویژه نیروی انتظامی و اعطای احکام صلح یاران مستقر در کلانتری‌ها گفت: امروز برای ۲۱۹ نفر از کارکنان کلانتری‌های سراسر استان کرمان ابلاغ صلح یاری صادر شد.

وی با اشاره به اینکه همگان قدردان زحمات شبانه روزی پلیس هستند، افزود: فراجا با توجه به تعدد مسئولیت‌ها و وظایف خود، همچنان در جهت افزایش امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنید که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ پرونده به هیأت‌های صلح در استان ارجاع شده است که بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده به این هیأت‌ها منتهی به صلح و سازش شده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: از آنجایی که نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و در جریان مشکلات و مسائل جامعه می‌باشد، به هیأت‌های صلح و صلح یاران بیش از پیش نیاز می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که نیاز به تعامل و همکاری بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش می‌باشد، افزود: بایستی کارکنان نیروهای انتظامی و دادگستری در جهت ترویج فرهنگ صلح وسازش در خانواده و جامعه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: راه اندازی هیأت‌های حل اختلاف منجر به افزایش صلح و کاهش اختلافات در جامعه می‌گردد.

سردار ناصر فرشید، با بیان اینکه چندین سال است که در کلانتری‌های استان مشاور یا مددکار اجتماعی فعالیت دارند و پرونده‌های زیادی را به صلح و سازش رسانده‌اند افزود: امیدواریم همگی بتوانیم در راستای ارتقا آرامش و امنیت جامعه قدم برداریم.

کد خبر 6097301

دیگر خبرها

  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم