Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: در طراحی های شهری و روستایی افزایش ایمنی کودکان مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان اظهار کرد: ۱۰ درصد جمعیت استان را کودکان زیر ۵ سال تشکیل می دهند و عدم ایمنی شهرها، روستاها، خیابان ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سلامت آنان را به مخاطره می اندازد و باید شهرداران، بخشداران و دهیاران در طراحی های شهری و روستایی افزایش ایمنی را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی افزود: آموزش و پرورش، صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد باید آموزش به خانواده ها را در راستای حفظ کودکان از مخاطرات شهری و روستایی مورد توجه قرار دهند تا آسیب های پیش روی این کودکان را در معماری شهری و روستایی به حداقل برسانیم.

استاندار گلستان گفت: با توجه به ممنوعیت استفاده از برخی مواد غذایی باید اداره کل فرهنگ و ارشاد و صداوسیما با موسساتی که تبلیغ مواد غذایی ممنوعه را دارند برخورد کند و به آنها تذکرات لازم را ارایه نماید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان شهری و روستایی مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته