Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@02:15:53 GMT

تبریک وزیر علوم به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۷۰۴۰

تبریک وزیر علوم به مناسبت روز خبرنگار

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز پاسداشت خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و دست‌اندرکاران حوزه رسانه تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، فرا رسیدن ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز پاسداشت خبرنگار را به همه‌ی خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و دست‌اندرکاران حوزه رسانه تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام منصور غلامی وزی علوم تحقیقات و فناوری  به این شرح است:

ن والقلم و ما یسطرون

امروزه نیاز بشر به آگاهی و اطلاع‌رسانی نمودِ بیشتری یافته و آنچه که همگان به دنبال آن هستند؛ سرعت بالا، سهولت دسترسی و صرف هزینه زمانی و مالی کمتر است تا بتوانند آگاهی خود را از مسائل مختلف افزایش دهند و اینجاست که جایگاه ارزشمند خبرنگاران و رسانه‌ها و نقش آنان در زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عیان می‌شود.

خبرنگاران زبان گویای جامعه‌اند، چشمان پرسشگری که جز به آسودگی مردمان گشوده نمی‌شود. این گرانمایگان به مثابه تاریخ‌نگارانی هستند که آنچه در جامعه اتفاق افتاده را بدون در نظر گرفتن علایق شخصی و با کنار گذاشتن هرگونه تعصب، با قلم صداقت می‌نگارند و اخبار واقعی را به مردم زمان خود انتقال می‌دهند و آنچه که در حافظه تاریخ ماندگار می‌شود، نوشته‌هایی است که توسط آنان ثبت و ضبط شده است.

امیدواریم این تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مجاهدان آگاهی، همواره با پاسخگویی مسئولانه مدیران و دست‌اندرکاران جامعه همراه و روشنی و شفافیت ارمغان تلاش آنان به مردم باشد.

بی شک دستیابی به بسیاری از موفقیت‌ها در حوزه آموزش عالی نیز مرهون اطلاع‌رسانی و گزارش دقیق و بهنگام عملکرد دانشگاه‌ها توسط خبرنگاران و رسانه‌ها بوده است.

اینجانب به سهم خود از نقش و تأثیرگذاری خبرنگاران محترم حوزه آموزش عالی و دبیران و سردبیران ارجمند در آگاهی‌بخشی دقیق و سریع به مخاطبان نظام آموزش عالی کشور و همه آحاد جامعه، قدردانی می‌نمایم و با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد، به روان شهدای اصحاب رسانه و قلم به ویژه شهید محمود صارمی درود می‌فرستم و از خداوند متعال علو درجات آنان را خواهانم.

به پاسداشت این روز فرخنده، از اینکه در طول مدت خدمتگزاری دولت یازدهم و دوازهم با اهتمام و تلاش وافر جامعه رسانه‌ای کشور، شاهد شکوفایی حوزه علم و دانش بودیم، سپاسگزارم ووسلامتی، بهروزی و توفیقات روزافزونتان همه‌ی عزیزان حوزه خبر و رسانه را از درگاه حضرت احدیت مسألت می‌نمایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منصور غلامی روز خبرنگار وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور بعدازظهر شنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در دومین‌کنگره ملی شهدای مازندران و یادواره ۴۰۰ شهید روحانی استان با محوریت آیت الله شهید هاشمی نژاد در مصلای آیت الله جباری (ره) بهشهر اظهار کرد: آنچه دفاع ما را مقدس کرد تکیه بر ارزش‌ها و معنویت و اصول انسانی است.

وی افزود: حوزه‌های علمیه با هوشیاری و بصیرت در میدان بیان و روشنگری و عمل و تبیین وارد کار باشد و با زبان و خون و با جان به میدان بیاورد و از انقلاب و اسلام دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: یادواره شهدا و جلسات شهدا زنده کننده و کسب حیات است.

وی با اشاره به کشتار مردم بی دفاع غزه توسط رژیم غاصب یادآور شد: کنسولگری ما را مورد حمله قرار آمدند و سردار زاهدی و یارانش را به آرزوی شهادت رساندند و فکر نمی‌کردند که ما نه تنها قدرت و موشک داریم بلکه اراده زدن و بکارگیری این قدرت را داریم و از خاک جمهوری اسلامی مستقیم مراکز نظامی آنان را مورد حمله قرار دادیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: در این عملیات نه تنها بر رژیم غاصب بلکه بر استکبار پیروز شدیم.

وی افزود: با وجود نیروهای مسلح و رهبر شجاع و بصیر و حکیم و مسلط و فرمانده الهی که تمام فرماندهان امامت و رهبری را معجزه الهی می‌دانند، صفحه جدیدی در تاریخ رقم زده شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی اظهار کرد: در عرصه نظامی و امنیت دشمن غلطی نمی‌تواند بکند و در عرصه اقتصادی با همکاری دولت و مجلس شاهد شکوفایی خواهیم خواهیم امروز حوزه‌ها باید با روحیه جهادی وارد شوند و نگذاریم ارزش‌ها و الگوها و ذائقه تغییر کند و آگاهی‌ها به آگاهی دشمن‌محدود شود و تعلقات از جنس دنیا باشد.

وی گفت: با وجود نیروهای مسلح و رهبر شجاع و بصیر و حکیم و مسلط و فرمانده الهی که تمام فرماندهان امامت و رهبری را معجزه الهی می‌دانند، صفحه جدیدی در تاریخ رقم زده شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: در عرصه نظامی و امنیت دشمن غلطی نمی‌تواند بکند و در عرصه اقتصادی با خماری دولت و مجلس شاهد شکوفایی خواهیم و امروز حوزه‌ها باید با روحیه جهادی وارد شوند و نگذاریم ارزش‌ها و الگوها و ذائقه تغییر کند و آگاهی‌ها به آگاهی دشمن‌محدود شود و تعلقات از جنس دنیا باشد.

وی گفت: آنچه دفاع مقدس ما را مقدس کرد تکیه بر ارزش‌ها و معنویت و اصول انسانی است.

به گفته حاجی صادقی، حوزه‌های های علمیه با هوشیاری و بصیرت در میدان بیان و روشنگری و عمل و تبیین وارد کار باشد و با زبان و خون و با جان به میدان بیاورد و از انقلاب و اسلام دفاع کند.

امام جمعه بهشهر هم در سخنانی اظهار کرد: جامعه برای قرآنی بودن و زندگی کردن باید به علم رجوع کنیم و علم دین را مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری افزود: تربیت شاگردان فراوان توسط امام صادق در توسعه تشیع مهم بود.

وی گفت: امام صادق در عصر خود از فرصتی که در اختیار داشت بهترین استفاده را کرد و تحول اساسی ایجاد کرد و ما هم باید با الگوبرداری از سیره و روش این امام‌همام، اثرگذار و تحول آفرین باشیم.

کد خبر 6096453

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما