Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد ،مجید جوادیان زاده ظهر امروز در جریان بازدید از دفتر این خبرگزاری در استان که به منظور تبریک روز خبرنگار انجام شده است، با بیان این‌که خبرنگاران استان در بسیاری از مواقع از جمله بحران کرونا نقش خود را به درستی ایفا کرده و همواره امید آفرینی می‌کنند، اظهار کرد: عملکرد خبرگزاری فارس در استان یزد مطلوب است و بیانگر رویکرد حرفه‌ای این رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک واسطه گر در رفع مشکلات خبرنگاران می‌کوشد تا گره‌ای از کار اصحاب رسانه باز کند، افزود: ما بیمه‌گر و پرداخت کننده تسهیلات نیستیم اما نقش حمایتی و واسطه‌ای داریم که تا امروز سعی شده این نقش به خوبی در حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه ایفا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تاکید بر این‌که هیأت مدیره خانه مطبوعات نیز در کنار ما در حال پیگیری مطالبات اصحاب رسانه استان است گفت: معتقدیم بیمه خبرنگاران باید با سهولت بیشتری برقرار شود و بهتر بتوانند از مزایای بیمه ای و بیمه تکمیلی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: خبرنگاری که چندین سال فعالیت داشته و مشخص است، نباید به این سختی برای بیمه درگیر باشد و دوسال در انتظار مستندات برای برقراری بیمه بماند.

جوادیان با تاکید بر این‌که به دنبال تسهیل این موضوع برای فعالان عرصه خبر و رسانه هستیم تصریح کرد: برای تسهیلات بانکی نیز اقداماتی برای خبرنگاران در دستور کار است اما چون نقش آفرینی مستقیم در این زمینه نداریم نمی‌توانیم اقدام پرسرعتی داشته باشیم لذا تا جایی که بتوانیم برای سهولت در کار خبرنگاران تلاش می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد توجه به تولیدات چند رسانه‌ای را از جمله الزامات اجرایی در مدیریت رسانه‌ای عصر امروز دانست و بیان کرد: تولیدات چند رسانه‌های خبرگزاری فارس در استان یزد قابل تحسین بوده و این مهم باید ملاک عمل دیگر رسانه قرار گیرد.

وی در پایان حرفه خبرنگاری را از جمله مشاغل سخت و پرخطر عنوان و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های اجرایی، نظارتی و مدیریتی باید بیش از پیش از اصحاب رسانه حمایت کنند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد رسانه فرهنگ مدیریت روز خبرنگار خبرگزاری فارس استان یزد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبرگزاری فارس اصحاب رسانه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان