Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:35:26 GMT

خبرنگار بهترین آمر به معروف و ناهی از منکر در جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۸۹۰۹

خبرنگار بهترین آمر به معروف و ناهی از منکر در جامعه است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی به مناسبت روز خبرنگار، در پیامی ضمن تبریک به جامعه رسانه استان، آنان را افرادی اثربخش خواند که می‌تواند به‌عنوان عظیم‌ترین و عزیزترین نیروی خدمت‌گذار مجاهد دینی در عرصه‌های مختلف اجتماعی خودنمایی کند.

متن پیام به این شرح است: بنده امروز را به همه خبرنگاران عزیز و محترم تبریک عرض می‌کنم، جریان خبرنگاری که عالی‌ترین شبکه اطلاع‌رسانی به افراد جامعه هست را می‌توان در خط توسعه ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی به‌صورت یک شبکه ارزشی به تمام معنا به حساب آورد؛ عنوان خبرنگار و خبرنگاری در دو موضع اصیل اسلامی قابل تحقق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی در موضوع امر به معروف و نهی از منکر، با توجه به نزدیکی این روزها به دهه امر به معروف و نهی از منکر، خبرنگار در واقع در مقام توسعه و ترویج ارزش‌ها و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، بهترین آمر به معروف و ناهی عن‌المنکر هست و در تمام عملیات حرفه‌ای خودش، خبرنگار می‌تواند بزرگترین عبادات و فریضه الهی را که امر به معروف و نهی از منکر هست را انجام دهد.

عنوان دومی که عنوان و حرفه خبرنگاری در آن تحقق پیدا می‌کند، مسئله تبلیغ و ترویج دین و انقلاب هست یعنی توسعه انقلاب مقدس اسلامی در قالب اطلاع‌رسانی و ترویج ارزش‌های این انقلاب در حقیقت در شغل خبرنگاری و در این حرفه مقدس می‌گنجد.

خبرنگار می‌تواند به‌عنوان عظیم‌ترین و عزیزترین نیروی خدمت‌گذار مجاهد دینی در عرصه‌های مختلف اجتماعی خودنمایی کند ضمن اینکه اگر بنا شد آن قداست خبرنگاری و آن ارزش بالای این حرفه، خدایی نکرده رعایت نشود، می‌تواند به‌عنوان بدترین و پست‌ترین افراد در جریان زندگی اجتماعی قرار بگیرد.

با خبرنگاری می‌شود خطرناک‌ترین فتنه‌ها را در جامعه ایجاد کرد و می‌تواند عالی‌ترین حرکات ارزشی توسعه دین و تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر را انجام داد، شغلی با این قداست و اثربخشی در حرفه‌های اجتماعی کمتر داریم لذا سزاوار است یک روز از سال به این قشر عظیم و حرفه ارزشمند تعلق پیدا کند، آن روزی که مصادف با شهادت جانگداز و مجاهدانه یک خبرنگار مجاهد و ایثارگر، شهید صارمی هست که به‌عنوان روز خبرنگار در سال، همه افکار و اندیشه‌ها را متوجه این حرفه عظیم و عزیز و با اهمیت بنماید.

امیدوارم همه خبرنگاران ما در سایه این نظام مقدس جمهوری اسلامی، این حرفه را در جهت توسعه دین و تبلیغ ارزش‌های انقلاب به کار بگیرند و به عبادت بزرگ امر به معروف و نهی از منکر که فریضه الهی هست، موفق بشوند.

کد خبر 5276515

منبع: مهر

کلیدواژه: روز خبرنگار آیت الله علم الهدی خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ویروس کرونا شورای شهر ماه محرم محرم 1400 بوشهر آمار کرونا روز خبرنگار شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه ایلام امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم