Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@07:47:21 GMT

80 درصد مطالبات پزشکان خانواده روستایی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۸۹۶۷

80 درصد مطالبات پزشکان خانواده روستایی پرداخت شد

مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت، از پرداخت 80 درصد مطالبات 4 ماه اول سال جاری پزشک خانواده روستایی خبرداد.

 

به گزارش پول نیوز، محمدرضا میرزایی گفت: برنامه پزشکی خانواده روستایی امسال با توجه به همه مشکلاتی که وجود دارد به خوبی اجرا شده است، لذا تفاهم نامه ای نیز در این راستا در فروردین ماه ابلاغ و دستورالعمل مشترک سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت نیز ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت علی الحساب 80 درصد مطالبات پزشکان خانواده روستایی در 4 ماه اول سال جاری، معادل 584 میلیارد تومان پرداخت کرده است و قطعا در این حوزه پرداخت ها به روز است، لذا مطالبات در سال 99 به طور 100 درصد پرداخت شده است.

مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: ضمن اینکه در تلاش هستیم به زودی تسویه حساب 3 ماه اول سال جاری نیز انجام شود، بنابر این ظرف یک ماه آینده این مهم صورت می گیرد؛ بدون تردید فرآیند پرداخت در برنامه پزشکی خانواده بدون یک روز تاخیر انجام می شود؛ البته وزارت بهداشت نیز از محل یک درصد خود 100 میلیارد تومان را در بخش اول توزیع کرده و در حال حاضر نیز 238 میلیارد تومان را قرار است تخصیص دهد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مطالبات پزشکان بیمه سلامت وزارت بهداشت پزشک خانواده روستا سازمان بیمه سلامت خانواده روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده