Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمد جواد ظریف با انتشار عکس نوشته ای برای تبریک روز خبرنگار در صفحه اینستاگرامش نوشت:

سلام
۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و ۱۰ نفر از همکارانم در افغانستان است که این روزها نیز دوباره در آتش جنگ و برادرکشی می‌سوزد.
ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار ۱۷ مرداد ۱۳۷۷، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران ارجمند و پرتلاش این مرز و بوم تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفم که برای رعایت پروتکل‌های کرونایی، دوسال است امکان دیدار با خبرنگاران عزیز در این روز فراهم نشده است.

اکنون که به یاری خدا در روزهای پایانی مسئولیت وزارت امور خارجه قرار دارم، مایلم از همراهی، حمایت و نقد منصفانه همه خبرنگارانی که در این هشت سال همراه دستگاه دیپلماسی بودند سپاسگزاری نمایم. شاهد بودم که عموم خبرنگاران دیپلماسی در این هشت سال با شرافت و صداقت کوشیدند مردم بزرگوار و فهیم ایران را از زوایای سیاست خارجی آگاه سازند و اگر در این میان گله و شکایتی از اعمال نظر سیاسی و جناحی در اطلاع رسانی بود، نه به دلیل ناراستی خبرنگاران صادق بلکه ناشی از سیاست‌های رسانه‌ای بود که به آن تعلق داشتند.

رسانه‌ها در نظارت بر عملکرد کارگزاران نقشی منحصر به فرد دارند. از این رو، ارتباط مستقیم و صمیمانه با رسانه‌ها یک وظیفه و یک ضرورت برای وزارت امور خارجه است. اهتمام ما در این هشت سال گسترش ارتباط با رسانه‌ها و گشایش فضای مفاهمه با کارشناسان و اصحاب رسانه بود که در حضور پرشمار خبرنگاران در ادوار مذاکرات هسته‌ای، جلسات مکرر رسانه‌ای و مشورتی با اصحاب رسانه و جلسات متعدد با خبرنگاران و مدیران مسئول متبلور شد. در این هشت سال صادقانه کوشیدیم صدای منتقدان را با اجتناب از نیت‌خوانی بشنویم و در حدامکان از طریق جلسات تبادل نظر رسانه‌ای، مصاحبه و انتشار بیانیه و گزاره‌برگ پاسخگو باشیم.

برای همه خبرنگاران عزیز و سخت کوش ایران سرافراز، استقامت در مسیر آگاهی بخشی به مردم همراه با سلامتی، شادی و سربلندی آرزو می‌کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ظریف روز خبرنگار هشت سال رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی