Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمدامین بیدکی یکشنبه‌شب در نخستین نشست با خبرنگاران شهرستان با تبریک روز خبرنگارو تجلیل از مقام شامخ شهیدان افزود: تاکنون برای انتخاب شهردار با ۱۶ نفر که ۱۰ نفر آنها بومی منطقه هستند گفت و گو صورت گرفته و پیگیری جدی ادامه دارد.

وی ادامه داد: با پیگیری شورای اسلامی شهر در جریان این برنامه مدون، این افراد نسبت به ارسال سابقه و برنامه‌های خود برای اداره شهر در بخش‌های مختلف به شورا اقدام و ارسال کرده‌اند که به دقیق بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: سابقه و طرح و برنامه‌های افرادی که تاکنون موارد را به شورای اسلامی شهر تسلیم کرده‌اند به مرور به صورت حضوری و با حضور تمامی اعضا برای انتخاب شهرداری مناسب پیگیری و اقدام می‌شود.

بیدکی ابراز امیدواری کرد با بررسی کامل و توجه به تمام زوایا با سعه‌صدر و دقیق در پایان فردی مناسب از هر جهت برای شهرداری مهریز انتخاب و امور شهروندان و توسعه متوازن منطقه را انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر به اهمیت همکاری مردم و مسوولان در اجرای برنامه‌ها برای داشتن شهری آباد اشاره کرد و یادآور شد: برای رسیدن به اهداف و خدمت به شهروندان همه مردم و مسوولان باید خود را  در کنار این شورا بدانند و همکاری و همفکری کنند.

بیدکی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر با همدلی و برنامه‌ریزی مشخص فقط به دنبال تحقق مصالح همه منطقه هستند و با شفافیت و کار  دقیق و کارشناسی با بهره‌گیری از دلسوزان و نخبگان امور را پیگیری می کنند، بر همکاری همگان تاکید کرد.

وی بیان کرد: مطالبه‌گری شهروندان و حضور و فعالیت همه جانبه آنها در کنار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌ها به دلیل ظرفیت‌های خوب منطقه دارد و آماده همکاری و همراهی هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: اعضای این نهاد مردمی بدون خودرایی و نگاه محدود محلی فقط به دنبال تحقق اهداف قانونی، مصالح و منغعت عمومی مردم و شهروندان هستند و از هیج تلاش دریغ نمی‌کنند.

بیدکی به اهمیت توجه به مسایل فرهنگی در کنار امور عمرانی به عنوان اولویت شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتقای فرهنگی موجب توسعه در سایر بخش‌های اجتماعی و عمرانی است و دست همکاری به سوی تمامی دلسوزان و نخبگان دراز می‌شود.

همچنین سرپرست شهرداری مهریز با تبریک روز خبرنگار به نقش اصحاب رسانه در توسعه فراگیر شهر در ابعاد مختلف اشاره کرد و با قدردانی از همکاری و اقدامات گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۸ میلیارد تومان بودجه جذب شده و امیدواریم تا پایان سال به ۶۰ میلیارد تومان برسد که بی‌سابقه است .

عبدالرسول یزدی افزود: همکاری مردم و خبرنگاران در سال‌های گذشته با شهرداری خیلی خوب بوده است ولی پرداخت به موقع عوارض و حق و حقوق خود نسبت به این مجموعه موجب خدمات‌رسانی بهتر می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرای طرح‌های  عمرانی و فرهنگی در جریان برنامه‌ای مدون جزو اقدام‌های اصلی است که با همکاری و همیاری شهروندان پیگیری و تلاش لازم با در نظر گرفتن منافع و مصالح عمومی پیگیری می‌شود.

در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد و در پایان از فعالان رسانه مهریز با لوح و هدایایی قدردانی به عمل آمد.

۱۷ مرداد ۱۳۷۷، «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مستقر در شهر مزار شریف مرکز ولایت ( استان) بلخ در شمال افغانستان، به همراه هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان شهید شدند.

تا مدت‌ها از سرنوشت این ۹ نفر خبری  نبود تا اینکه پیکرهای آنها پیدا و در ۲۲ شهریور ۱۳۷۷ به تهران منتقل شد.

شورای فرهنگ عمومی کشور در اولین سالگرد این رخداد مهم، هفدهم مرداد را به پاس قدردانی از این مقام «روز خبرنگار» نامید.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز حدود ۷۰ درصد در شهر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها مهریز شورای شهر طرح های عمرانی روز خبرنگار یزد میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز شورای شهر طرح های عمرانی مهریز شورای شهر طرح های عمرانی روز خبرنگار یزد میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر روز خبرنگار برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی وزارت امور خارجه، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با آقای حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

دکتر امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است و تحقق این امر می تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با دکتر امیرعبداللهیان،‌ بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادات‌ دکتر امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسراییل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد