Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@23:53:28 GMT

جیو رینا: سانچو گفت شماره 7 مرا تو بردار

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۶۷۱۲

بازیکن جوان باشگاه دورتموند می گوید جیدون سانچو قبل از رفتن به منچستریونایتد پیراهن شماره 7 خود را به او داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از کیکر، جیدون سانچو در تابستان امسال بعد از شایعات فراوان بالاخره به منچستریونایتد پیوست تا از فصل آینده در پیراهن شیاطین سرخ به میدان برود. حال جیووانی رینا، بازیکن جوان دورتموند می گوید سانچو برای او مانند یک الگو بوده است و بارها قبل از رفتنش به انگلیس از رینا خواسته تا پیراهن شماره 7 دورتموند را بعد از او به تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رینا در این باره به کیکر گفت:

سانچو فصل گذشته گاهی اوقات با من در این مورد صحبت می کرد و گفت اگر باشگاه را ترک کرد، من باید پیراهن شماره 7 را بپوشم. نمی توانم به خاطر کارهایی که در حق من کرده است، به اندازه کافی از او تشکر کنم. از همان روز اول به من گفت می توانم هر وقت مشکلی داشتم با او صحبت کنم. سانچو در مستطیل سبز نیز به من کمک زیادی کردر و به من یاد داد به خودم باور داشته باشم. می گفت اهمیتی ندارد چقدر سنم کم باشد، اگر به خودم باور داشته باشم می توانم بازیکن خوبی باشم. او برایم یک الگو بود.

رینا در ادامه از تاثیر مارکو رویس و لوکاس پیشچک به عنوان بزرگان تیم صحبت کرد و گفت:

رویس در این باشگاه یک اسطوره است. الزاما به خودمان به چشم دو رقیب نگاه نمی کنم. قطعا شباهت هایی بین ما وجود دارد. من به او نگاه می کنم و یاد می گیرم. به نظرم بودن او در تیم اتفاق خوبی است. اگر هم رقابتی بین ما دو نفر وجود داشته باشد، کاملا سالم است.

رینا در مورد پیشچک که امسال بعد از یک دهه دورتموند را ترک کرد نیز گفت:

نحوه تمرین کردن روزانه او به عنوان یک بازیکن حرفه ای واقعا فوق العاده بود. همه ما او را دوست داشتیم. یک الگوی عالی برای همه ما بود.  

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ادموند بزیک: علی کریمی اروپا متولد می شد، توپ طلا می گرفت علیرضا ابراهیمی با پرسپولیس توافق کرد دبل استقلال در شکست در فینال جام حذفی پرواز لیونل مسی به سوی فرانسه برای شرکت در تست پزشکی پاری سن ژرمن اشک های لیونل مسی پیش از آغاز کنفرانس خبری در مورد جدایی از بارسلونا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شماره 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم

24 سال پیش در چنین روزی، آلوارو رکوبا با این سوپرگل دیدنی دروازه پروجا را باز کرد.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم