Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:09:04 GMT

واکسیناسیون جامعه دانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۷۹۴۶

واکسیناسیون جامعه دانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

« مرتضی قاسمی» در گفت و گو با ایرنا افزود: جامعه هدف دانشگاهی این دانشگاه شامل کارکنان، اساتید و اعضای هیات علمی، دانشجویان و خانواده کارکنان و اساتید است.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی دارای ۲۳ هزار نفر دانشجو، یک‌هزار و ۳۰ نفر کارمند و ۷۵۰ عضو هیات علمی است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در مرحله اول واکسیناسیون برای کارکنان و اساتید است که پیش‌بینی شده دوز دوم این افراد تا شهریورماه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی بیان کرد: با اعلام وزارت بهداشت کار واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه نیز آغاز می‌شود که پیش‌بینی شده تا پایان شهریورماه دز اول این قشر نیز انجام شود.

وی اظهار داشت: واکسیناسیون مقابله با کرونا خانواده‌های کارکنان و اساتید دانشگاهی نیز پس از فراخوان انجام می‌شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی افزود: این دانشگاه آمادگی لازم برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی و تزریق واکسیناسیون جامعه هدف سایر دستگاه‌ها و بخش‌ها را دارد.

قاسمی گفت: واکسیناسیون جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با واکسن‌های آسترازانکا، سینوفارم و برکت قابل انجام است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در سال ۱۳۶۳ راه‌اندازی شد و فعالیت رسمی علمی خود را از مهر سال۱۳۶۴ با پذیرش ۶۰۰ دانشجو از طریق آزمون سراسری در ۱۰ رشته آغاز کرد و اکنون این دانشگاه به ‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه غرب کشور در هفت معاونت و با چهار مرکز آموزشی وابسته در مهاجران، شازند، آستانه و خنداب فعالیت دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اراک استان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم

اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت