Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری و مالی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در سال جاری طی دو مکاتبه که با آقای حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی داشته‌ایم واکسیناسیون کل فعّالان در زنجیره‌ی گندم، آرد و نان را خواستار شده‌ایم. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، اکبر شریف‌پور گفت: با توجه به اینکه مأموریت تأمین کالا‌های اساسی و ضروری و نان مردم نیازمند تداوم خدمت‌رسانی به مردم است؛ بر لزوم واکسیناسیون کل افراد زنجیره، برای حفظ سلامت خود و مشتریان و ارباب رجوع این تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شریف‌پور افزود: ۳۰۰ هزار نفر از جمله قشر عظیم و زحمتکش نانوایان در زنجیره‌ی تأمین گندم، آرد و نان در کشور فعالیت می‌کنند که به دلیل اینکه نوع شغل این اصناف برای تأمین کالا‌های اساسی و نان مردم نیازمند صرف زمان طولانی انجام و ظایف و ارتباط مستقیم با مشتریان و ارباب رجوع است، ضرورت دارد که شاغلین این بخش در شرایط کاری مطلوب و مطمئن قرار داشته و فعالیت کنند.

وی افزود: نامه‌ی ارسالی به معاون کل وزیر بهداشت به آقای رئیسی، سخنگوی ستاد کرونا ارجاع شده و در آن مشاغل این زنجیره به‌عنوان شغل پرخطر ثبت شده است.

معاون اداری و مالی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در حال حاضر پیگیر نامه‌های ارسالی هستیم و اخیرا هم پیرو نامه‌های یادشده، تعجیل در واکسیناسیون را خواستار شده‌ایم.     بیشتر بخوانید: خرید تضمینی۱۲۶ هزار تُن دانه روغنی کلزا از کشاورزان

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی گندم واکسیناسیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی گندم واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند

درخشان  ضمن بیان اینکه واکسیناسیون حاجیان حج تمتع از هشتم آغاز و تا بیستم اردیبهشت ادامه دارد، گفت: برای سال جاری بالغ بر یک هزار حجاج برابر مننژیت واکسینه می‌شوند.

وی انجام این واکسیناسیون را برای حجاج ضروری دانست و افزود: برای ایمنی مسافران سفر حج این اقدام انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام باید واکسن را دریافت کنند، ابراز داشت: انجام این واکسیناسیون اجباری است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: متقاضیان که طی دو سال گذشته واکسن را تزریق نکردند می‌بایست برای انجام واکسیناسیون اقدامات لازم را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت