Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «امید وفایی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان جهان و به‌منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، دانشمند، فیلسوف و شاعر بزرگ ایرانی برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره توسط نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی(فیاپ) و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر ادامه داد: با اعلام نتایج هشتمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام، مشخص شد حسین ستوده، امین فیاضی، اکبر احمدی، میثم عبدلی، رها احمدی و الهام پارسایگانه از کانون عکاسان ملایر دارای آثار پذیرفته هستند که از بین این آثار، یک اثر از «امین فیاضی» در بخش مینیمال نامزد شد.

وفایی بیان کرد: در نهایت با برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی عکس خیام، مدال طلای فیاپ بخش مینیمال به «امین فیاضی» رسید.

وی گفت: جشنواره بین‌المللی عکس خیام با مجوز فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی(فیاپ) با شماره مجوز ۵۲۴/۲۰۲۰ و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) با شماره مجوز ۴۶۹-۲۰۲۰ است و عکس‌های راه‌یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP و PSA به‌نام عکاس، برای دریافت القاب FIAP و PSA نیز محاسبه خواهد شد.

رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر یادآور شد: کلوپ عکس فوکوس، وابسته به مؤسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» است و نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی، فیاپ است.

وفایی بیان کرد: کانون عکاسان ملایر تا به امروز با عضوگیری و آموزش بیش از ۲۵۰ نفر از علاقه مندان به عکاسی، توانسته عکاسان خوبی را در رشته‌های مختلف عکاسی به جامعه عکاسی کشور معرفی کند.

وی افزود: این کانون با برگزاری تورها و کلاس‌های مختلف و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مختلف سهم بسزایی در ارتقای دانش عکاسی در استان همدان و غرب کشور ایفا کرده است.

به گزارش ایرنا؛ کانون عکاسان ملایر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی آغاز کرد.

برچسب‌ها عکاسی همدان ملایر جشنواره انجمن سینمای جوانان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی همدان ملایر عکاسی همدان ملایر جشنواره انجمن سینمای جوانان ایران جشنواره بین المللی عکس خیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899917

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر