Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان کرج در جریان بازدید از خانه مطبوعات و دیدار با جمعی از رسانه ها رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه را خطیر دانست و با بیان اینکه اهالی قلم امید را در جامعه تسری می بخشند، قول مساعد داد تا نسبت به تأمین اعتبار جهت تکمیل خانه مطبوعات استان البرز مساعدت لازم صورت گیرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسم پور صبح امروز دوشنبه همزمان با گرامیداشت هفته خبرنگار، با حضور در خانه مطبوعات استان البرز اظهار کرد: از زحمات ارزشمند خبرنگاران و تعامل خوبی که با روابط عمومی فرمانداری در انعکاس اخبار دارند،  مراتب  تشکر و قدردانی را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : عمده بازتاب اخبار شهرستان کرج در طول یکسال اخیر در اجرای پروژه ها، برگزاری انتخابات های بزرگی از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری همین طور اجرای طرح های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج که با همراهی خبرنگاران میسر شد و اطلاع رسانی خوبی در سطح شهرستان صورت گرفت.

قاسم پوربا قدردانی از تعامل خوب رئیس خانه مطبوعات استان البرز با اهالی رسانه گفت: امیدوارم‌در جهت بهبود و پیشرفت شهرستان همواره در کنار ما قرار داشته باشید و این همکاری ادامه داشته باشد.

معاون استاندار رسانه ها را پل ارتباطی مردم و مسئولان قلمداد کرد و ادامه داد: حضور رسانه ها در کنار مسئولان سبب پیشرفت و توسعه شهرمان خواهد شد.

فرماندار کرج با بیان اینکه القای امید به مردم درشهرمان بر شانه های رسانه ها و مطبوعات است گفت: مسئولان باید انتقادات سازنده رسانه ها را در جهت اصلاح امور بپذیرند چرا که شناسایی آسیب ها و رفع آنها به توسعه کشور و شهر کمک خواهد کرد.

قاسم پور در ادامه با اشاره به موج سهمگین کرونای دلتا گفت:  امیدوارم هر چه سریعتر از شر ویروس منحوس کرونا رها شویم و به وضعیت مطلوب دست یابیم و بخشی از تحقق این امر نیز با همراهی رسانه ها و اطلاع رسانی گسترده جهت رعایت پروتکل ها میسر خواهد شد.

فرماندار کرج در ادامه قول مساعد داد تأمین اعتبار لازم جهت تکمیل خانه مطبوعات استان البرز صورت گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرنگاران البرز کرج خانه مطبوعات کرونا خانه مطبوعات استان البرز رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: با وجود اینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، اما مشهود است چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را دادند.

وی افزود: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورای اسلامی شهر آن را صریح مطرح می‌کنند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

زینلیان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا، به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چند ساله همچون مسئله آب کمک کنیم.

کد خبر 748658

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است