Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@04:31:15 GMT

خانه سحر قریشی کجاست؟ / رونمایی از عکس مادرش + عکس ها

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۷۶۳۵

خانه سحر قریشی کجاست؟ / رونمایی از عکس مادرش + عکس ها

سحر قریشی از بازیگران مشهور ایرانی است. سحر قریشی متولد سال 1366 در تهران است. سحر قریشی یک استقلالی متعصب است. سحر قریشی عکسی از خود منتشر کرده است که در یک خانه لاکچری دیده شده است. البته کسی آدرس دقیق خانه سحر قریشی را نمی داند.

آدرس خانه سحر قریشی کجاست ؟

شاید فکر کنید خانه سحر قریشی سمت فرشته یا آجودانیه یا جردن یا سعادت آباد تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال سوپراستار است و میلیاردی پول درمی آورد. البته اخیرا چند بار به ترکیه رفته و شاید در استانبول هم خانه داشته باشد.

سحر قریشی با مادرش زندگی می کند

سحر قریشی با مادرش زندگی می کند و کسی از آدرس منزل او قاعدتا نباید سر در بیاورد. چون حتما دیده اید که علی دایی مقابل خانه اش وقتی از ماشین لاکچری میلیاردی اش پیاده شد مورد هدف سارقان موتوری قرار گرفت و نزدیک بود جان خودش و فرزندش در خطر قرار بگیرد!

سحر قریشی در کجا زندگی می کند؟

آدرس و مکان خانه و منزل سحر قریشی یک امر شخصی و محرمانه است و افشا کردن آن بسیار حطرناک است و ممکن است باعث رفتن او از محله زندگی خودش باشد. البته سحر قریشی اکثرا در کشورهای خارجی مثل ترکیه و یا شهرهای شمالی و ویلاهای لاکچری آنجا وقت می گذراند و یا در خانه های لوکس دوست هایش در شمال تهران!

منبع : خبرمی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خانه سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه