Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

خانواده ارشا اقدسی که همراه با بعضی از دوستان این بدلکار این روزها در لبنان به سر می برند، اعلام کردند که پیکر ارشا اقدسی به دلیل یکسری قوانین اداری و مسائل فرودگاهی هنوز به ایران منتقل نشده است.

بر اساس این اطلاعیه قرار است پیکر او در چند روز آینده به ایران منتقل شود و مراسم خاکسپاری نیز متعاقبا از سوی خانواده و دوستان او اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون کشورمان در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی خارجی در بیروت، روز چهارشنبه ششم مرداد ماه به هنگام ضبط صحنه ای مربوط به چپ کردن ماشین دچار حادثه ای سنگین شد و در بیمارستانی در بیروت تحت درمان قرار گرفت.

او به تشخیص پزشکان به مدت چند روز به خواب مصنوعی برده شد اما از آنجا که علایم حیاتی اش به شدت کاهش پیدا کرده بود، امکان عمل جراحی میسر نشد و این بدلکار جوان که متولد سال ۱۳۶۱ بود، سرانجام روز سیزدهم مرداد ماه درگذشت.

بر اساس وصیت او به خانواده اش قرار است اعضای بدن او اهدا شود.

خانواده و بعضی دوستان نزدیک ارشا اقدسی که بعد از وقوع این حادثه به بیروت رفته بودند، همچنان در این شهر به سر می برند تا مراحل لازم برای انتقال پیکر ارشا اقدسی به ایران طی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارشا اقدسی بدلکار ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امروز ۲۰۰ نفر از طبیعت دوستان به صورت خودجوش زباله‌های پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران گرگان را جمع آوری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی