Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف کعبی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: دانشگاه پیام نور استان در کلیه رشته‌های دایر در پیام نور (شامل رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی، فنی و مهندسی) به صورت بدون آزمون در نیمه دوم مردادماه دانشجو می‌پذیرد.

او بیان داشت: فرآیند ثبت نام برای پذیرش مقطع کارشناسی بدون آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه پیام‌نور استان خوزستان از از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کعبی با اشاره به پذیرش بدون آزمون دانشجوی کارشناسی در رشته‌های این دانشگاه افزود: متقاضیان و علاقمندان به تحصیل با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۴ تا ۲۰ مرداد اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان تصریح کرد: ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی همراه با انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است و تسهیلات وام بانکی با کارمزد کمتر از ۲ درصد؛ امکان تحصیل به صورت الکترونیکی و حضوری و پایین بودن شهریه از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه دولتی پیام نور است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذب دانشجو دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در کنکور سراسری صفر است 

به گزارش آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ماموریت های خود علاوه بر تصویب اسناد بالادستی باید نظارت ارزیابی دقیق هم از مصوبات داشته باشد.

وی افزود: سازمان سنجش در دو سال اخیر رشد دقیقی پیدا کرده است. بازدیدی که از سازمان سنجش و آزمون داشتیم با قاطعیت می گوییم که تقلب در کنکور صفر است. هیچ کسی نمی تواند سوالات را لو دهد یا سواستفاده کند.

خسروپناه یادآور شد: به جرات می توان ادعا کرد که عدالت آموزشی در آزمون های سراسری رعایت می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد