Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:41:33 GMT

رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام قم را متحول می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۲۲۱۷

رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام قم را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، تلاش برای معرفی علمی و مستند وقایع مهم اتفاق افتاده در روزهای پایانی این ماه را که هر کدام به تنهایی می‌تواند سند حقانیت اسلام و تشیع باشند را یکی از ضرورت‌های امروز برشمرده و تلاش برای نشر معارفی که در طول سالیان متمادی توسط نخبگان و بزرگان از علمای شیعه در این زمینه عرضه شده است را از اقداماتی دانست که خبرگزاری‌ها می‌توانند در آن نقشی به سزا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مؤسسه‌ آموزش عالی طلوع مهر در ادامه با اشاره به جایگاه قم و توجه به این که امروزه قم کانون تولید و ترویج علوم اسلامی در کشور است افزود: ظرفیت استفاده از رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام می‌تواند تحولات و توسعه و تعالی قم را جهت دهی کند.

وی در ادامه فعالیت های آموزشی این موسسه را مورد توجه قرار داد و با اشاره به آغاز به کار آموزش مجازی در نخستین هفته‌ پس از همه گیری ویروس کرونا، بیان کرد: بهره گیری از سامانه‌ی یکپارچه‌ آموزش مجازی، ضبط و در اختیار قرار دادن محتوای کلاس‌های برگزار شده به صورت آنی و سیستمی و پاسخ گویی به دانشجویان از طریق سامانه‌ گفتگوی آنلاین گفتینو از جمله اقدامات صورت گرفته در زمینه تسهیل آموزش مجازی بوده است.

بنایی با بیان اینکه ارسال و دریافت پیام از طریق سامانه‌ آموزش مؤسسه و همچنین امکان ارتباط از طریق پیام رسان های اجتماعی برای دانشجویان فراهم شده است، افزود: پشتیبانی برخط از کلاس‌ها در هنگام برگزاری کلاس‌ها، به روزرسانی ارزشیابی‌های کلاسی متناسب با شرایط فضای آموزش‌های مجازی و برگزاری دوره‌های جانبی آموزشی در مرکز مهارت افزایی و کارآفرینی مؤسسه از جمله اقداماتی بوده است که از سوی معاونت آموزش مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای ترویج شیوه‌های نوین کلاس‌داری در فضای آموزش مجازی در میان اساتید موسسه، راه اندازی دفتر مهارت افزایی و برگزاری دوره های کاربردی آموزشی مهارتی از دیگر اقداماتی بوده که از سوی این معاونت به مرحله اجرا رسیده است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام آموزش عالی قم آموزش آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از هزارو ۷۰۰ کلاس درس درآذربایجان غربی
  • چگونه از کلاس خصوصی زبان انگلیسی نتیجه بگیریم؟
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی